今朝我8點幾起身,之後洗面刷牙,之後食早餐,之後換衫返工,
今日我10點幾返到公司~ 今日我著得比較整齊~^^著得比較C文左,
今日咩都冇帶返工呀,因為今晚約左卞文去MK 家樂拎電子滑板,
@@拎返黎乜都冇搞,放左係工人房,遲D得閒叫老豆幫我搞,
今日又係星期5,@@老婆就返黎啦,仲有兩日咋,@@佢上星期5走,話咁快,今日又係星期5呀
依個星期~我好多時候都掛住老婆,但未至於~掛到,好想打俾佢,總算,都搵到朋友陪自己~
原來,有冇佢係香港~ 真係唔會影響我,只係,個心,記住佢去日本,玩十日, 十日後就返黎,
唉 今晚,我請卞文食飯~算係咁啦, 今日我真係肥死,一日之內,食左兩餐飯,
今朝LUNCH雞飯,夜晚就咖哩牛腩飯,兩個都係好重口味,= =
今晚搭的士返黎,因為,個盒野,的確好重,根本拎唔到上車, 唉 好彩前後都有人幫我拎,
今晚我父母又回香港喇,明天佢地又返工啦, 好彩尋日我做定,五六日一個D單姐,
如果唔係忙死,今日真係, 依排,多得小米妹妹陪我WHATSAPP咋,如果唔係我就真係悶死了,
今日小米妹妹佢唔舒服~呢兩日佢都暈暈地,原來,M前既特質~ 唉 不過佢身子真係弱,
今晚都有做運動,希望我THIN番啦, - -最近~自己皮膚都唔係好好, 可能~個樣野啦,
唔知老婆係日本,買咩手信俾我呢??? 唔知佢係個邊,有冇見識好多日本人同文化呢,同食當地既,SUSHI呢
其實佢都唔使驚冇錢去旅行呀, 佢家姐,都有草開錢, 可能老婆仲有第二次第三次旅行呢,
我就,難D喇,想自己出國,同老婆出去玩都難,老豆話哂,都係惡人之吧, 想去旅行,
又話,咩,一定要情侶,男女先去得,咩兩個女仔,唔好去,頂,佢係未傻架, 食古不化,
去旅行,都冇分性別啦,低能, 唉 算啦,我諗以後永遠都唔會有呢個機會,
而且老婆個媽,又唔知敏佢同我拍拖, 加上, 廢事問長問短啦,
唉 諗起,如果我仲係女仔,打扮,我諗老豆一定真幸福~ 因為佢出邊有一件,屋企有兩件,
咁佢真係食住三個女人,不過好彩,我天生男仔相,~ 男仔,身形, 把聲,都有少少男仔,
如果唔係,唉 我拖老豆手,就覺得佢好,DRITY~ 因為佢都拖唔少,女人,有大6啦,媽媽生啦,仲有我老母= =仲有一個,MAY HONG
SO~ 未搞我, 唉 不過~我覺得,對男仔真係冇感覺~ 一生最愛,,,,唉 我一生最愛就係我自己~
唔好講感情,自己感情都講唔埋, 對人對事,有排學,
今日我去左買生日蛋糕~FOR天晚食,SO~ 天日,又係桂薇生日啦,有一年啦,
年年都係我幫佢搞生日既, 唔~ 咁呀~ 冇咩特別~ 就係咁啦,
|