唉 尋晚失眠,三更半夜訓唔著,尋晚1點先訓,但係LOOK來LOOK去係床到
後來兩點打俾姨媽傾陣計,唉 差唔多,3~4點先訓,今日我父母一早就出發去機場,
今朝我9點15分就起身,訓左7個鐘,唉 今朝對眼勁眼訓,想訓多陣,
之後,今朝我隻狗仔食左我隻蛋= =搞到工人又要再整過俾我,
今日差唔多,10點幾出門口,今朝10點我打俾小倫,一早,因為,去九龍灣做野都要時間~
咁未打俾小倫,傾下計,冇咁悶,之後,去到九龍灣時,CINDY打俾我,問我個份,SIMS係邊,因要FAX過去,
之後我話我已到了,我俾佢吧,之後,今日都算早到,之後,去到個陣,第一時間更係去廁所喇= =KEKE
之後,BERY搞掂哂後,我就準備走了,搭MTR返西環, 今日又係星期一了,
今日返到去,第一時間更係食飯先,之後食完,我見對眼都攰了,所以訓左一個鐘,後來,一醒,SYLVIA就返左黎
而我,就起身飲水,之後去廁所,之後,開始我既工作~ 今日唔算忙,係,做哂野後,見得閒,去左,BANK到禁錢,
順便俾一千俾阿媽,放左個佢位到, 今日工作有人工,所以今晚佢還番一千俾我,
今日CINDY吩咐我去,買雪糕三文治,每個三件, 之後,買完後去左蘭到,俾阿維,
之後先上番公司~ 今日,下午唔使我開國泰,今日,SYLVIA見我都好忙,所以冇交俾我做,
放工前,SYLVIA,俾左份學校單我做,不過佢叫明天都可以做,THX~
今日太攰,所以~今日冇做運動,今朝收到卞文既WHATSAPP,佢話個,玩具星期4先有得拎,
但係我星期4約左朋友唱K~ SO~星期5先拎,順便食飯, 今晚,返黎,又食左個麵,
今晚差唔多9點,老豆,WHATSAPP黎,問我收唔收到信息= =係未玩野,
今日成日都好掛住老婆,~ 唉.平時返工老婆大多數都係開住WHATSAPP陪我,
今個星期~好彩有阿妹佢陪我~ 十日姐,過埋今日,睇下先,仲有,6日,佢就回來啦,^^YA~
呢排成日睇番,我同麗對話,同埋睇老婆對話,睇到對眼都,DRY了,
唉~ 呢排,好似,冇乜朋友搵過我,好似,對身邊人,愈黎愈遠, 或者大家都忙自己事,
不過我都好忙,因為睇劇, 忙睇劇多過應酬人,唔~ 就係咁啦,
|