今朝我又遲起身了,9點醒過,不過再訓過,9點幾起身,之後洗面刷牙,
床已執左,之後換衫食早餐,之後,老豆車我返工,之後,今朝都好攰,
之後叫老豆車我去籣到放低我先,之後,我去搵JUDY,見到眉姐,之後拎哂單先上番公司~
個陣都係11點幾,今日係星期5,老婆今朝已飛去日本,大板,之後,唉 今日有D失落,但又有D悶悶地
成個星期都冇搵YC~,YC都好少搵我, 今日都係忙一陣,今日帶飯食,有魚有菜,
今日以為,做埋改藍單,不過我媽已做左了, 係呀 尋日媽讚我,開始留意公司D人係未到,
@@媽第一次讚我咋,有D開心,但有D唔慣, 哈哈,不過我都好開心既,起碼老媽子終於發現我有優點,
今日下午~訓晏覺, 唉 今日,開學校時,SYVIA佢,忘記寫番日期俾我, 唉~ 太求其,真係好似我想當年自己一樣非常求其,
好彩,依家唔會,仲改善左TIM~ 今日本應放工返屋企,但又想睇戲, 所以~ 自己出左去,CWB睇場戲,
話哂老婆又唔係香港~,放工又唔使向人交代, 唔唔~FREE~ 十日姐= =
今晚,我去左茶軒食飯~ 不過係食米粉, spICY~牛肉米, WA~真正~ 第一次自己食哂,完全,頂得順SPICY既芝味,
今晚自己去左,JP睇打爆X屍城, 三級片,因為太血醒了, 不過~又真係好好笑,
8點做到,9點半,個半鐘, 之後,今日都有搵兒姐姐,睇戲前同睇戲後,
今日放工考慮中係想唱K好定睇戲好, 今晚打俾小倫傾計,6點佢電話已中斷左,
之後見有時間上,YOUTUBE睇番,劉小慧,同黃秋生~ 今晚我都DOWN左,小慧D歌,都幾好聽,
見到佢同,阿細佢拍拖到結婚,之後有左大女, 好幸福~ 唉~ 唔知幾時到我同老婆呢
好掛住老婆呀~ 今晚冇睇劇,唔知講到邊, 今日都有打去,灣仔個間,皮膚所, 問下佢,有冇得用,收毛孔既水,
不過NURSE話,用左,果酸就唔使用,因為已有埋, 唉 咁又係, 唔
明天又出薪了, 時間真快,明天又係哈囉喂,每年哈囉喂,我同老婆都唔會點過, 都係既,
唔知今晚老婆去左邊到玩,同食呢??^^我真係好想知,我諗,PLAN都係家姐同細佬 老婆,就跟大隊,
今晚,阿妹佢SD左好多大板既風境,天氣都唔錯,見到好多日本既風境,天氣都秋天,
今晚返黎,之後就即時做運動,做少一日都唔得-3-唉 減肥,唔知點解,慢慢開始~唔覺得肚餓,愈黎愈細食了,
太好, 尋晚,我都有睇哂,我同老婆D MSN對話,~ 我真係,已唔記得了, 乜原來,自己性格都慢慢改變左,好多好多,
世界變了,人類都要跟隨變, 冇錯~ 我都係~無論生活~感情,及家庭~ 種種都變了,
阿媽都變了,因為,^^讚我呀麻,KEKE~ 唔~明天,約左,UNCLE POON佢地上屋企打HOT POP~
仲以為,出街TIM~,都好,方便, 尋日,ANITA佢打過俾我,佢開頭關心下我既情況同心情,後來,又,SALES我幫佢,做,捐款~= =
佢都傻傻地,就算係真,我都唔做啦~ 唔係話妳呃,,而係~ 唔到我理~ 有錢,更係玩啦, 佢真係當我KAI~
我真係采佢有味,~正一佢老味,~ 算吧啦,哂撚氣, 唉~ 好掛住老婆~LOVE YOU
|