今日又係星期5,好忙的一天,今晚約左YC唱K 順便俾埋D野佢,
唉 今日忙到死死下, 不過都好早放工,都係差唔多,5點幾先做哂野,今日我都差唔多,6點半先走
留係公司睇劇,睇到咁上下就等夠鐘過荃灣,CEO,,我今晚係公司食埋飯先,之後去荃灣M記買野食俾YC
我今晚差唔多,7點半到,之後,去到,周圍望下邊到有M記,之後,見到,行過對面,之後,上去,買野食,之後順便買雪糕食,
個陣見仲有時間~,上去,YC公司等佢放工,後來,問一問同事,有個女同事話唔識YC~!= =頂,我真係火都黎
之後,我,WHATSAPP俾YC,我依家係你公司門口,之後,我個陣,又想去廁所,之後,我又收到,YC個信息,
佢叫我上去,搵位,之後,佢放工就上黎,但個陣,我又拎住咁多野,之後,我就上左去,搵位唱K~
今晚,真係有D攰,,,不過,,今晚真係要盡興, ,,之後,YC差唔多8點幾先上黎,
佢今晚俾哂錢我,唱K<同,支,染髮水,同,M記費, WA~6百蚊,,,,,,
今晚唱到,11點,,,,之後,唱完K,就回家了, 明天,又約左老婆仔, YA~
(以下係在公司打回了,咁多日的日記,)
其實我係星期5開始上唔到網所以,我咁遲打番~ 就係咁
|