SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 101
累積人氣: 22268

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 10 月 11 日  星期日   雨天


呢兩日好多節目呀 開心 分類: 未分類

尋日返工個陣,打俾舅母,想俾份禮物俾YAUYAU~,之前我媽買左件衫仔俾YAUYAU

之後,約左佢1點半係香港仔等,之後,同舅母去左,茶餐廳食TEA~ 食左個咖哩牛腩飯,正,再加涷LEMON 水,

當然舅母請啦,我都其實想請食飯,不過~我都知佢地好,CARE我地D姪唔使請番佢地,= =唉

之後,去左鴨利洲上左表姐屋企探YAUYAU~ @@仲同佢影下相,教佢英文^^發現佢中意英文多D

所以我就同佢SPEAK ENGLISH~ 哈哈, 之後大約,4點,就走喇,之後,搭番車,返屋企

回家時,文仔本身想約我食飯,不過我已走了, 唉食咩飯呀,返屋企仲好啦,慳錢麻,

有煮家飯食都唔食,唉~ 之後,我大概,7點幾先返到家, 之後食飯` ,,,,

尋晚成晚都好似好急,好想去廁所,個心情,好急,好想去到,但偏偏,坐左咁耐都去唔到,又辛苦,好似谷緊咁唉

之後,之前本身約左,TITI第二日去食LUNCH~ 今朝我就11點起身,洗面刷牙,換衫,本身,TITI3點走,後來,又改左,兩點走

本身我又想約桂薇,4點去,CWB~ 但因為,TITIT改左時間~所以~我又同桂薇改左早少少,

今日,我大概,11點半出門口,架車,差唔多,11點45到,之後,12點40分先到CWB~

我叫TITI,12點15分去,CWB先,之後,TITI話佢兩點走,因佢男朋友搭車黎搵佢,當然~佢冇同男友講約左我食LUNCH

之後,今日我們去左,皇室食SUSHI,元氣,今年,都係我請啦,佢本身想俾番錢我,不過~算啦,我們又幾可見面呢,

今日都送好多禮物俾TITI~朱古力,  一定肥死佢,喔,我把CINDY係日本送既朱古力,我俾左,TITI~

太肥啦,而且我屋企勁多朱古力,依家我唔食,少食左喇1,的確冇以前,咁CRAZY~

之後,食完LUNCH<我就行去,茶軒HI奶茶, 之後一路等一路飲,之後,桂薇,兩點半先有車搭,

而我都飲到尿急,哈哈,所以~快D埋單走人去廁所小解,

今日,唔知點解皇室洗手間咁多人,去親都要排隊,唉 急到我呢,  煩,

之後,差唔多,3點,佢就到了,之後LINE我,之後,去完廁所落番大堂,今日鄭俊弘係皇室出沒,我仲影相TIM~

佢當時,見到我,又到我FD~ 之後望鏡頭,咁我更係即影啦,YEAH~  之後,我們~行去,世貿中心廁所,

到我FD急了, 佢當時想係番呢度皇室廁所,不過我話千其唔好,好多人呀,佢當時唔信,我話我頭先先排長龍,

下層同上層都勁多人, 之後我們行去世貿中心,之後,我有個意見,不如去,唱K~ 之後,我們去左,CEO唱K~

唱,TEA TIME~ @@原來,TEA TIME 真係好平,二百幾蚊咋,今次桂薇,本身我既,不過我去左廁所,

之後,桂薇話想去我屋企食飯,開頭想打,HOT POP @@唔係化,

之後,我們3點幾唱到6點,之後去左,附近惠康買左一個雞同燒肉,返屋企

後來,我叫左工人,把燒味用,HO油炒番,正,,,,, 之後,食完飯,我們去,會所,同個個,SHIRLY LEE 參加生日會,

一個鐘,之後,,@@WA~ 遇到小妹妹,個個,SHIRLY~係小妹妹既工人姐姐, 哈哈, 但SHIRLY有另一個名,叫ANNY

唉 算啦,太亂,之後,9點就離開會所,之後,上番屋企,睇電視,張保仔,

@@今日係,10月11,亦都係我媽生日,祝我媽生日快樂∼ 雖然佢唔係香港∼

BUT~我都會記得,,今日都係,TUNGTUNG生日,同佢講左架喇,唔

頭先睇番尋晚既卞通,正,,,,唉 真係比,比比仔激死,訓覺都可以係SOFA 柯尿,唉

諗起天日返工, 又要對住,死人,CINDY~  我媽係度,就扮同我FD~ 媽唔係,就鬼彩我呀,

好呀,咁我都唔想同妳講野,除左工作上之外, 係既,上次,我大大聲聲話妳,搞到妳,黑面神婆,

咁使唔使同妳講聲對唔住呀, 佢D態度~,成日剩係識講,話之佢死,話之你死,又或者,點都同我死搵番出黎,

正一仆街,~ JUDY又係,煩到嘔茄,聽到佢地把聲,好撚激氣,屌~

好耐冇咁火了,呢排真係,好想罵人, 我都唔明,我自細,身邊咁多小人,個D小人,一出世,就係,鴨床團一樣,咁中意講是非,

低你地成世冇福氣, ,,,,做好人又話,做衰人又話,,D人係未痴線架,個班人,個惱要黎SAVE~ 是非多,

不如,做記者吧,狗仔隊都好,咁中八卦,,,,,唔出聲又以為人地亞, 人地當你傻咋,

同你講,同你嘈,豬拿都上樹呀,FUCK

正一牛皮燈籠~