今朝我訓晏左,尋晚睇埋大罵廣昌隆大結局先訓,唉 鬼咩,前晚又失眠
今朝10點先起身,今日仍然打風,落雨,今朝早,10點半先門口,今朝食左早餐
其實都有D飽飽地,今朝我搭巴士個陣,都有打俾小倫,傾電話~
今日都遲左返工,11點幾先到公司~今日冇去拎單,唉 今日好忙,藍單永遠最後先改到,
一早返黎,就HEA一陣,今日4叔見客,唉 之後,JUDY俾D單我做,不過~我忙改單,之後,又要開蘭單,
尋日個D蘭單都未改,之後開俾JUDY睇番, 今日差唔多點半先放工
今日約左卞文,食LUNCH同睇戲,佢請我睇戲,我請佢食飯~ LUNCH,同,DINNER
今日套戲,幾好睇, = =突然忘了唔知咩戲, 但,係講OFFICE,講個有位阿伯佢70歲,返番以前所做既工作~
做目習生,幫個一個女,BOSS~ 成套戲,都冇唔開心,笑多,唔錯,GOOD~SHOW
睇完之後,行去荃灣新天地,卞文又請我飲咖啡~ 之後,我們搭車回家,
今晚叫左工人煮炒飯~ WA~ 聽講,卞文講,同媽講今晚唔返屋企食飯,佢同媽講去以前老闆個女屋企食飯
之後,卞文俾相佢家人睇,佢個女話我,幾靚仔, 之後佢媽,唔覺得我係女仔,唔講唔知,仲以為我係仔,哈哈,
唉 真係誇張, 今晚帶左卞文參觀我呢邊,,會所,同我屋企,既設施~ 一流喎,多謝哂,
最近~阿珊佢成日SD埋D英文單字俾我,頭先又係,冇頭冇尾,VR~ 唉
仲死,頭先我打左字俾佢,佢都話唔明我UP乜,咁唔識字就唔好講啦,一係SD埋,WO~ DO VR~ SAT~
頂,好撚煩, 唉~
|