唉 真係激死,最近咁黑仔既,都唔知點解,
今日原先約好左阿,yan黎我度食飯架麻,之前仲約好左,我今日下午先打過俾佢
問佢記唔記得佢,佢就口口聲聲就話記得,一定黎,點知,今晚既答案~好清楚~
我亦都俾左好多機會佢,佢唔珍惜~,我都冇謂再同佢做朋友~ 之前已經我罵左好多次,
我最憎人冇交代,屌,做乜撚野呢排,咁多小人既,家陣我得罪你地呀,,
屌~ 朋友~ 我真係愈黎愈,反感, 不過~呢d都係佢地問題~.而唔係我問題~
算喇,依家我既粗手形式~,,依家又唔係讀書,唔使怕佢地,唔中意既就del撚哂佢地,
好似搞到我做人有問題咁,家陣我,,真係冇朋友~ 唉~ 算喇, 唔好太在意朋友定唔係朋友~
人人咁討厭我,我都唔想搵佢地~ 阿yan個d~小文個d呀,以前個d同學,正仆街個d~ 真係唔使再留佢地同對佢地好,
忘記佢地算, 留番好既朋友~
|