今朝8點55分起身,WA~ 今日個天好好,今朝係屋企食埋早餐先出門口,
今日大概,10點半先出到西環,今朝個種心情,為左,小文個單事件,搞到我好嬲,好燥
呢幾日,我為左四個人而燥底,第一個小文,第二個JEFF,第三,CINDY~ 同,JUDY
今朝,係巴士站時候~等等下,都諗番起,前日個單野,POST一個我想買TOYS~,都俾個個小文串我
話咁快,我同小文都識左幾年,我已忘記左,當年識佢個陣,我曾經去佢屋企訓左一晚,同埋,去拜年,
呢D往事,真係忘了,只但係唔代表~依家同佢仲好FD,大家都大了,我更加大個,
人大左就會識揀朋友~ 今日公司發生左好嬲的事,因為,JUDY見到,部機下邊,放左幾多學校粉紅色紙
之後,佢問我呢D~做咩架,之後,CINDY 就好多事咁,話好要留番呢D去,一直以黎,媽叫我丟左去,
只但係~ 佢地硬係好多事咁, 我今日真係好燥,之後我好燥叫JUDY,我媽返黎,妳同佢講,
我其實都係做番本份姐,事我就唔多理喇,總之,工作既野,我都係跟番之前咁做,
可以話,我唔識準備自己既事,或者,唔識幫自己轉數,只但係,有D野,我寧願扮唔知好過知,
千其唔好咁多事,最近~CINDY同,SYLVIA佢好FD~ 關係幾好咁,唉 係既,SYLVIA依家幫得手,係好事,
慢慢黎啦,今日都好忙, 唉 今日都冇咩時間同老婆傾,而且老婆都好忙,,今日係星期5,係會忙D~
今日好肚餓,12點半就食飯,今日食左個咖哩雞飯,工作煮,正,食左,精神哂,
今日我都係,4點幾先做哂野,4點,55分就放工,比平時放早左,每星期5,我都,唔會,BACK UP
但今日一定要BACK番次, 我今日本身想去買電心,點知,搵唔到我想要既電心,
後來,去左,集友,SD錢俾小倫,今日都有同小倫傾下計, 今日都傾左兩次了,
今日仲有幫,YC買染髮水,下次先俾佢, 唉 天氣依家都開始涼番左好多,
我今晚返黎,叫左工人煮碟菜~同小小肉,飯就冇食, 今晚又跑步,^^不過跑完又肚餓,
今晚都睇左張保仔,太緊張了,唔知天晚又會做咩節目呢??
|