今朝7點半起身,之後執床,之後洗面刷牙,換衫,食早餐,大概,8點半出門口
今朝大概9點半返到公司,返工前去左大眾唱錢,今朝收到時尚老闆通知,ONE DAY CON可以拎得了
今日,一返到去就計數,之後開單,改單,今日WHATSAPP左俾老婆,同佢講,CON 可以拎了
之後,今日一直同老婆傾WHATSAPP~ WA 好耐冇試過一日傾咁耐了, 今日老婆放LUNCH主動打俾我
佢好少可呢段時間打俾我,原來佢好開心,佢話,十月底去日本玩,同家人,佢家姐請全家去日本玩
佢都有同我傾計既,又問我,佢陪家人去日本玩,唔陪我,問我嬲唔嬲,~ 我話冇呀,嬲咩嗜,去年我都同家人去玩啦,
未又係掉底妳係香港~ 唉 之後,佢,同我講,佢擺左兩個位時,同時,又有人坐左佢朋友個位, 佢好少可同我講埋,呢D小情節下,
不過重點,聽完佢話去日本玩時,我既感覺,有D失落,~ 唉 不過我並唔係因佢陪家人而唔陪我而失落既,而係,~佢離開左香港一段時間~
總會掛念,想念佢既, 不過~又諗深一層,佢又唔係唔返黎,所以~ 又冇咩事既,係失望囉,返工時候~,冇佢係我身邊, 唉
今日公司D數,錯哂喎,鬼咩,上次9月份D藍單,又未改,又未對,又未入FILLE~ 唉 今朝做到我條頸都攰呀
好辛苦放哂D單入,FILE~ 今日,WHATSAPP俾媽,問佢,9月份D單,好冇一齊放埋十月單= =佢都未答我
今日我下午都有睇張保仔, 睇睇下又真係幾好睇既, 總之今日老婆打俾我,好耐冇聽佢把聲,有重好溫馨既感覺,
深深咁,愛上番佢既感覺,最近~同老婆個感覺,又進展左一大步了, 睇黎,係未來將來,我們一定會好幸福~
今日放工本身,去,CWB買飛睇戲既,可惜~ CWB~ JP,冇得睇,總統都冇得睇,唉 所以明天節目又取消了,
不過~今日我自己係出邊食飯,順便去搵兒姐姐傾計~ 今日陪佢陪到,9點幾,差唔多放工時間~
佢今晚都係收,10, 係~ 今日又下雨了,唉 諗起今日老婆把聲真係好嬌嗲
其實~我一直,以黎,對老婆既感情,都有D~亂, 有時候~覺得同佢一齊有少少壓力,唔係佢俾我,而係,我身邊人講佢,得閒,陪家人,陪朋友都唔陪我
又或者,去旅行,去玩, 都冇我份, 呢番說話,同,想法,令我個惱,好煩,有時候,不如就咁算, 唔好拍,唔好一齊~
我們算吧,我唔想,我既,自私,一直咁,擺住妳, 但係~ 近來,我個人,突然轉變得,好快,好快,
好快,每樣野,都睇化哂,好似, 明明,在意老婆同我兩個人之間,什麼活動,都好希望~能夠一齊到,去玩,一齊既日子
但係.呢一刻,我好享受,自由感, 無論一個人,或拍拖,都唔係我,想要既野,而係,我既人生,唔至呢樣野,
而係,我既快樂~ 所有,都係我掌握之中,我唔係想要,人陪既感覺,而係,享受我繼續行我既路, 而唔係,為左什麼事情而唔開心
當然~有老婆既愛,我先有今日,但因為,我太愛我老婆,關係,咁多年黎,我都咩住一個愛同負擔~ 咩得好重,好辛苦~
所以~一年前,我真係有點兒想放棄~ 呢段感情,但因為,有遇著,上年既,唔開心,所以~,加上,又好多事情突然迫埋黎
令我更加想放手,分手, 唉 一年後, 既今日,時間~慢慢流逝~,有好多,之前既事,而令我重新機會,給自己人生,更充實,
更加唔想再,困死自己既圈子,自己太辛苦~ 我更加,要釋懷,我同老婆,感情,更放手,但又要拉近大家,拉近對方心意
我今日突然FEEL到,老婆,對我上年,對佢既,說話,佢仲在意我呢個人, 佢覺得,冇時間陪我,就係因為,上年我罵佢,冇時間陪我
所有時間都陪家人多左, 所以,更加令佢覺得,因為責怪自己~,所以周不時都會問我要唔要搵第二個,
我都明,個番說話,影響佢好大,令佢,驚我再次為左佢陪家人的事而忽略我,
不過~老婆,我想講,今日既我,唔會再好似上年咁,因為,我想通了,我們仲有大把機會,會一齊去玩架麻,係未
加上,依家妳陪家人姐,又唔係陪邊個,不是罪,唔使咁慚愧~ 傻豬~ i love you
|