今朝我8點45分起身,之後洗面刷牙,之後執床,之後換衫食早餐~之後都係,GEL頭,出門口
今朝我打俾小倫傾計,傾到出西環,哈哈,之後,食早餐~ 之後,去蘭到拎單,之後上番公司
今日係星期6~ 今日文仔要返工,等佢放工一齊入屯門,今日本身放工諗住去CWB~
但忘了,尋日我又買左新眼鏡`所以要留係公司~等夠鐘去拎, 之後,今日又諗住去剪頭髮
但係又見到好多人,阿,DAN又忙,所以~考慮左一陣,就唔剪了,之後返上公司~
後來,D人都放工了,之後,我差唔多兩點食飯時,CINDY打俾我叫我陪佢去拎眼鏡
點知老闆話眼鏡未到,要等到,4點半,同我一樣,之後,CINDY又同我番上公司做埋D野
而我就當然享受一盒咖哩雞飯啦,哈哈, WA今日一日食兩次咖哩~真係咖哩~
之後,今日大概,兩點幾到,打俾桂薇,問佢做緊咩,叫佢出黎西環上我公司搵我先,
之後,佢大概,4點幾就出到黎,當時,我又,4點打俾小倫,之後,同佢傾左好耐計了,
之後桂薇打俾我,佢話到左了,之後我叫佢直接上黎搵我,之後,我都冇咩理佢
我掛住同小倫傾計,之後叫佢得閒上網就上網,睇劇, WA~同小倫傾左好耐計
大概,5點55分到,文仔就話放工了,行緊黎搵我地,之後我同小倫就傾到咁上下就收線,
之後,我就去埋廁所,之後準備離開公司~順便去拎眼鏡, 之後,我們,見到文仔,係對面街
之後,我叫佢地係條街到等我,我入去時尚眼鏡店拎眼鏡,之後,順便叫老闆幫我搞番太陽眼鏡~
因有D鬆鬆地.之後整好了,我就帶佢地去我屋企了,我們~行去,修打籣街,等車,
差唔多,7點幾先返到去,之後,我們8點食飯, 一路睇電視,一路食飯, 食完飯之後睇保良局節目,因,睇表演
我們,好夜先食月餅,哈哈,上月呀,我們影左好多相,仲有影埋,VIDEO~
佢地差唔多,11點走,之後我送佢地搭車,之後,差唔多,11點半先上車佢地
之後我就返上屋企了, 今晚既中秋,都算唔錯呀,天晚星期日係正日既中秋節^^
好了,睇電視~
|