SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 31
累積人氣: 22373

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 9 月 22 日  星期二   晴天


感覺 分類: 未分類

尋晚冇打日記,因為冇咩特別~,只係尋日都有同老婆WHATSAPP過下

而且尋日放工,自己走左去,CWB~JP戲院買左張飛,FOR今晚睇

尋晚都好夜訓,成點半,今朝訓到,8點半,之後拿拿聲去洗面刷牙,之後執床,換衫食早餐,之後,GEL頭返工

今日老婆全日都冇上線,可能老婆今日非常忙,加上,佢都開左好多日了, 今日SMS佢同佢講,下星期一約左家姐食飯

之後今日中午打過俾佢,都冇人聽,可能佢忙啦,放工時候大約6點到又CALL一次, 都係冇人聽

中意一個人時候~就好想搵到佢,當你唔中意個個人時候~佢自然會出現,

唉~ 今日都冇咩特別~,係忙左上午同中午時間~,打後,都係睇劇, 今日冇帶飯

今日自己一個食大家樂,LUNCH~ 唉~今晚都係自己一個, 今日都有走過去搵劉小姐,傾下計,

今日睇左陪著你走,套劇,好好睇,好感動,由史以來,最好睇今次, 隻狗狗好得意,

金毛屠犬, 唔~今晚放工,自己出左去,CWB~ 去到個陣,要去廁所先,之後先行去,茶軒,之後食完飯,就又行去廁所

之後,先去行下街, @@去番金百利,行,上去搵個個姐姐,睇下係未到,@@ 之後我走入去打聲招呼,之後,@@被佢SALES左買左個BAG

380蚊,@@咁就買左喇, 之後,夠鐘差唔多行去睇戲了,睇左珠峄浩劫,,@@講上雪山.真人真事,再改編,

死左好多個,死剩兩個, 好慘,死係大雪山到,唉~之後差唔多睇完,老豆就,WHATAPP我,問番我今日SD俾佢既問題~,佢問我同媽傾邊件事

當然係4嬸, 之後佢話,阿媽明了,最好啦,下次唔好搞我,之後行去金百利搵兒姐姐,今晚我們交換左電話號碼~

又多左個新朋友喇,哈哈哈,~ 

唉~ 依排,習慣左一個人,,原來,一個人生活~一個人去睇戲,食飯,節目都好,我FEEL到並唔係完全,得番我自己一個

而係,感覺,個心,仲有一個人,係我心到,個種,,明明係自己一個行街,搵節目, 但永遠~釋放唔到個種,一個人自由感覺,

反而,覺得係兩個人一齊緊,因為,我現在,的確係拍拖,但係,做的事,常常都,係一個人,食飯,睇電視,睇戲,行街,買野,

感覺就好似,兩個世界咁,明明係自己一個人,但心裡就有種,老婆係我身邊一樣,因為老婆,常忙著工作~

而且陪家人, 而且我老婆,佢都唔會搵第二個,因為佢性格~,太師奶,性格上,思想上,行為上,

佢都係一個穩重型的女人,而且~佢好似我媽,,其實~,佢,真係好似我媽,

唔~自從有拍拖後,由,習慣一個人,變成兩個人的時候~ 又要習慣~老婆唔可以成日係身邊出現時候~,個種感覺非常特別~

明明就同緊你一齊~但,又要好多時候都係自己一個人,

為什麼~,我唔去試下,搵出邊,其他女仔做女朋友??? 因為,就算,拍幾多次都好,問題~都係一樣, 拍拖,真係講求時間~陪伴~

依賴~愛, 同,習慣~,,,,,其實~,咁多段感覺,對我黎講,都係,冇結果~,就算,同樣,假設,我同敏分左手,再去結識下一段感情

結果~,都係,重復, 時間~ 同陪伴~ 有陪=冇陪,我點解,唔好好把握`給自己~唔好,咁大期望,要人陪伴的習慣呢

我就係唔中意有呢種,感覺,好似今日個個姐姐所講,我老婆係未有第二個,所以~唔陪你,

我聽完之後,完全唔覺得驚,完全冇感覺,因為,,呢句野,對我殺傷力,已好低了, 佢有冇,或者我有冇,都唔係問題了,

最重要,係我個人享受緊我的人生,我的人生,唔至愛情,都要享受過程, 係每天,既,工作~ 回家看電視~

同享受,人生既,喜好~ 所以~ 唔好成日覺得,人到左,30就要,,結婚啦,生仔呀~ 之後,等老,

唔係架,人生可以改變,你的想法,人要活動,唔係,安排你,個定律係咁就係咁~  人要平衡~ 就係咁簡單,

人係自尋煩惱的動物黎, 所以~ 人大左,,咁多野煩,係因為,冇HANDLE<自己既空間,同休息~配合番就可以了,

我冇作的, 因為,,我冇煩惱,有都係,無聊的,煩惱