今朝我10點幾冇喇喇人有三急,之後去廁所,之後聽到工人同人傾電話~講得好大聲
之後,大概11點,牙都未刷就打俾小倫傾電話~ 都傾左一段時間~傾到,點幾
傾到冇電~ ,我同佢傾傾下,我就起身去洗面刷牙,之後,洗頭,之後,諗住一路吹一路傾時
一下子唔小心整跌左部電話落地,搞到冇電,之後,我吹埋頭先再call番
今日成日留係屋企, 工人一早整定左咖哩我食,今日我食哂成兜咖哩雞,飯
之後,今日成日要睇住狗仔,所以~冇得出街,不過~我今日都係屋企,聽下歌,睇下劇,唱下k 同埋睇下網上漫畫
正,好有充實感, 雖然~放假係悶d~ 不過都唔錯,係屋企一樣做到咁多野,
呢兩日我都sms過老婆,同佢講,掛住佢,愛佢,今晚睇番之前好耐個陣,既,msn年代同阿麗傾既記錄~
對話係,講我老婆,之前同佢分手後,我就同阿麗佢聊天,討論都係阿敏佢為主,
見到自己佢愛,同付出,真係好多,同好深,對佢既愛,真係特別多, 無法錢,食,玩,訓, ,,都覺得好實在,
我差d都忘了, 不過~今時今日,我們都長大了,感情都愈黎愈成熟, 老婆出黎做野後,身體比之前的確差左,
一直以黎,係我背後,做左好多好多錯事,亦都好多麻煩事,自己唔生性,成日搞事,
比好多麻煩老婆受,唉 自己都好慚愧~
不過~依家既我,就唔會~ 今日我又,del左,butterfly~ 又要單,又要del~想點
無既,只係無聊, 又想識人,但又冇興趣聊人, 我真係發覺,自從係加拿大返黎後,好多野都令我改變左
生活上,既調理,整體上都好如常,但超乎我想像, 竟然~ 會掛住不停睇劇,不停,搵野做
同埋,少左搵朋友~ 聊天,都減少左, 而且~溝通上都懶得聊
今晚睇左,陪著你走,一生一世不分,~ 呢套劇主題曲,真係幾好聽,所以我單左黎聽
今日係,debby生日,所以祝佢生日快樂~
我已31歲,大大話話都年紀,唔係老,係成熟, 唔~ 老就未好老但心境又真係, 唉 唔好提
真係,唔好扮青春~ 樣,同講野,性格~係呃唔到人,唔~
今晚睇埋今晚睇李~ 就打日記,
下午都有打既,都係打番尋日個篇, 今晚單左首歌,叫天使,係,陪著你走套劇主打歌
so~ 明天又要上班去, 唔~ 今日,yc同班同事去海洋公園~ 真開心,
好了,又要休息吧,早抖
|