今朝訓到8點25分,之後起身洗面刷牙,之後執床,之後換衫,GEL頭,食早餐
之後8點55出門口,之後9點05分上巴士,9點50分到西環,之後去蘭到拎單,上公司
今日心情終於回復番正常,~星期日同星期一簡直係失控,星期一嚴重到影響我心情同個惱
仲問埋老婆D無聊野,不知不覺間,失控, 嚴重情緒化, 唉~
今日老婆,11點幾,主動HI我WHATSAPP~ @@佢做咩冇啦啦HI我,好少可,
尋晚我又單番BUTTERFLY玩下, 今日已有兩個朋友ADD左我傾計, 識左個YUYU既女仔,
哈哈,係1點幾,之後,今日都忙少少,唔太忙,哈哈, 係上午多野做,之後下午勁得閒地睇劇,
今日我同YUYU傾信息,後來,同老婆講我玩番呢個APPS~之後佢問點解,我話無聊, 想同朋友吹水已而, 並冇特別意思,
之後把我同個女仔傾計談話,COPY俾老婆睇, 之後,,,今日,都好攰,, 不過~心情就好番好多了,
今日放工,搭車時, 老婆又主動問我放工未,之後又問我搭車嗎,之後我話,YESYES~,之後佢又問我仲有冇唔舒服今日
我話,冇啦,好過尋日同星期一,我話,個D野影響我情緒~搞到我惱勁辛苦~失控,,,,之後佢話i know
之後,今晚差唔多6點半回到家, @@天氣夜晚開始涼番,不過唔夠涷,
唔~ 今晚煮飯食~ 之後,唱陣K~ 之後沖涼,之後,HEA~ 之後同朋友傾WHATSAPP~
就係咁啦,
|