今朝8點半起身,唔夠時間跟媽出去,今日都係自己搭巴士,
出到去,考慮緊食OK便利好,定係去番大家樂好,
不過始終都係大家樂好, 食完之後,去左蘭到拎單,見到JUDY坐係度寫野,
今日天氣好熱,亦都係最好,今日,一般忙喇, 今日好期待食5餐肉,可惜工人煮錯左俾我食
我真係好嬲,好燘,點解佢可以次次都發緊夢一樣,可以成日煮錯我既,ORDER~
點解佢可以成日注作注張,自己煮咩就煮咩, 兩年喇,就黎三年,
點解愈做就愈差,我雖然~唔罵佢,但係,我都有對佢不滿既地方 ,最近自己都愈黎愈要求高
唉~ 今日老豆,12點幾先返黎做野,一做,就做到,兩點幾, 之後,佢先離開公司~
今日我都有WHATSAPP老婆, ,,之後,同佢傾陣計,同佢講,我變了, 話佢知,我依家,再唔同以前,唔識搵節目俾自己解悶
而且~我都有話佢變了,佢以前同依家完全唔同,仲話佢陪多左屋企人,但對我,說話就愈黎愈少,
我仲同佢講,我點解成日串佢,頂佢咀,因為我們唔知講好咩好,已再冇話題大家可以講,
之後,佢就同我,SAY SORRY ,仲有就係,我估唔到,佢,,,話如果我想搵第二個,愛上第二個, 就同佢一齊~
因為佢覺得,冇時間陪我,所以~佢寧願~放棄呢段,關係,其實我由始至中,都冇諗過要妳去陪我
我咁多年黎,最想睇到既,係妳可以同番媽和好,我好想,妳同媽,關係好D~ 更何況~我自己都有家人
如果俾我揀,我會陪屋企人, 其實~我今日意思,係想讚佢,乖左好多,大個女左好多, 希望佢愈黎愈成熟
但我最心痛,佢竟然~會咁諗我,我真係,傷心到喊了, 可能前排,YC同佢前女友單野,令佢聽左之後,
都會同一番感覺,驚我好似個女仔咁,因為,對方冇時間陪,所以~就叫我去搵第二個,
未傻啦,陳小姐, 我SKY~又點會係呢種人,加上,我識妳好耐之前,由妳讀書時候~我們已,一個月見一次,
係好耐先,大家,CLOSE左,先每星期先見一次, 但係因為,現時,妳屋企,又多左個公公,所以~妳係要陪多D屋企人既
唉~ 老婆妳,真係,一個,小笨豬, 因為,妳好笨,GET錯我意思不特止,仲要搞喊我,我星期5一定入妳數
哈哈,我反而,好開心能夠睇到,老婆,唔再好似,18歲個陣時,成日因為媽既事,而唔返屋企,
但依家,叫佢去我屋企都難, 因為,佢同家人和好如初,關係仲愈黎愈孝順~
我都放心D~而佢依家,出左黎社會工作~令佢更加明白,屋企既重要性,
不過~我本人,依家,都好喜歡~我父母了,無論~老婆又好,屋企人都好, 始終~永遠比唔上,自己屋企人咁重要,
所以~今年,我再冇埋怨老婆,因為,時間問題~,而忽略我既感受,
我既轉變,就係因為,令我,覺得,所有問題都唔係問題~ 問題~係自己~制造出更多問題俾自己~
所以~我永遠都會支持~老婆走既路, 老婆係要人支持~因為佢都一直支持我,
所以~我要包容,
今日,我放工,自己去左食左碗生牛河,之後先返屋企
今日下午工人話佢唔舒服,又發燒,~ 所以~我放工去左買藥俾佢,
今晚返到黎,又食野,杯麵,同朱古力 ~
WELL~ 今日真係,有驚有喜,
|