今朝早我都係好晏起身,不過亦都好早出門口既我,
今朝7點幾聽到出邊有人出門聲,以為係阿媽黎,
尋晚,,係半夜期間,人有三急之餘,當我訓番時,覺得個惱,係咁諗野,但係,又好似未能訓番著感覺
但同樣,又發左一場夢,夢境~有個女仔,同我講,我們要結婚,但個女仔肯定唔係老婆,
而係,第二個,喔~ 今朝一起身就刷牙洗面,之後,先食藥,今日係最後一日食藥,
喔~ 今日天氣很好,不錯不錯, 今日第一日返工,就係最忙的一天,
今日下午~發生左一D事,係關於~我老豆4叔同5叔, 唉 又係為左公事,
之後,我毫不知情,一剎那見到老豆拎起5叔個電話~掉左落地,WA~咁既場面,真係震撼
雖然平時老豆都好火,但從來未見過佢為左一D公事,就丟5叔既個手機架,
我只聽到,當時,5叔,講開,唔知咩,咩事, 之後,老豆,佢就KO左佢了,轉個頭,我就見到老豆,拎佢手機好大力咁丟5叔既電話~
5叔即時呆左, 佢地話,5叔發脾氣~ 之後,就完了, 唉 真係奇怪~
今日好忙呀~ 不過今日我都有去銀行禁錢出黎, 今日真係~ 好精神~
好充實,一D都唔攰,喔,,,,講起興趣~,我唔中意,同一班大班人食飯之外,
仲有,,大部都唔太中意,最中意既係自己~留係屋企,睇下劇又好,唱K都好,
其實~我興趣不大, 係中意打下日記,睇下戲, UM~ 講下電話啦,
依排,中意早訓, 同埋,中意睇台劇, 總之好睇就得啦,
喔,約左老婆下星期5食飯,又一個月喇, 老婆份二真忙, 幾乎~連睇戲時間都冇
因為要陪屋企人,不過~我依家真係習慣~ 呢種生活~ 咩都係自己時候~,就算有伴侶~無論陪唔陪都唔係問題了
你話,人冇陪,就唔係拍拖,每對情侶,都要一雙一對,咁行出黎就叫拍拖,
其實我依家真係冇咩心情去繼續妍究到底拍拖係,性呀,定係,找尋靈魂伴侶~,因為,呢D~係我十幾年前,
我已睇化左,當然~ 係呢個時候~,我一定說真心話,, 無論結婚的拍拖,感情遲早會淡,
同埋,就算搵,千千萬萬個新戀情,愛情,感情,生活都係一樣,,因為我已習慣左,有情侶,=無拍拖既感覺已注定了
因為好耐之前已感受到,無論男男女女,男女都好,對我來說,都係一個過客,朋友都係,每個人係身邊經過,又或者
曾經認識過,而,擦身過,都係一場空, 路人甲,,形容一樣,
人最緊要,學識獨立,咁就咩都唔使怕,
因為,當你一直依賴開那個人,有一日,他突然離開了你身邊時候~,你的感覺,比孤單更難受,
所以因為咁,所以我,冇勉強,要求老婆,常陪伴~ 我寧願大家有番大家既空間時間~陪重要的人,就是自己的親人
因為,他們是你命根, 所以~我會揀, 自由戀愛~ 都唔會做一個痴情的情人,
我亦都係一個,好中意睇劇,但又會好投入個D愛情劇既男女主角,
因為,劇中,可以俾我們大大空間既美麗夢境~
但現實,就真係好難,所以我好中意保持著,發白日夢既日子,^^
無論讀書工作,訓覺,我都會,發一個,(甜心心,雨夢夢)的,哈哈,名我改的,
所以~我好中意把我同老婆,就會放入係劇中我們二人既愛情關係,^^
個團火就會,仍然KEEP住落去,^^如果唔係就好,DRY~
DRY食雪糕∼話明,Dreyes雪糕∼
食左就唔DRY∼︿︿哈哈哈,
好了,休息吧
|