尋日我自己出去返工,因為,訓晏左,之後,都係一樣,返到西環就9點幾,之後,上番公司放低D野
之後落去大家樂食早餐~,之後,食完就去蘭到拎單,,我媽話,前日我拎單時唔小心跌左一張藍單,
後來,我尋日,因阿爸要一早9點要返到公司見客,所以老豆吩咐我幫佢入數,CHECK數
之後,中午時間~11點幾,個肚突然好痛,係勁痛,痛到我做唔到野,本來尋日想SIMS~之後,諗住,放工去睇戲
點知, 唉 又腸胃炎, 尋日,我真係做唔到野,忍唔住,提早返屋企休息~
整天都係咁去廁所,去到我呢脫水,唉 又辛苦~又冇胃口,尋日辛苦到我要訓覺,
足足訓左一幾個鐘, 冇時間,冇精力去,睇電視, 唉 半夜,仲辛苦到口乾, 要飲水,
係今朝訓到9點幾先醒,我叫老豆車我去睇醫生, 今朝老豆,見到我個頭,又話好剪到,咁既衰樣,
唉 真係好叉煩,EE哦哦,乜我剪咩頭真係咁影響你, 唉 之後,老豆,就去左,付近超市買野,
之後,車我出去西環,返公司放低D野,後來,我老豆停係馬路到到,後面架車,係咁BOOBOO佢
之後,老豆,就好大聲話9個條粉腸, 之後,我放完後,就車我去睇醫生,
今日冇喇喇落好大雨,WA~ 真係~ 今日,去睇陳醫生,醫生,話我食左D~唔乾淨既食物,所以~先會咁
不過佢話,去左,並唔係壞事,之後,佢開左藥我食, 順便拎埋,媽D暈浪丸,
之後,我見,個天都黑黑地,但又想快D返到公司~,所以唔理, 都照行去返公司~
但真係好大好大雨, 今日老豆返黎做野,佢見我,問我係未,淋濕左個身,我話係,佢就話我,笨左,
做咩唔等雨停, 乜呢D都要分叻同笨之間問題架咩,你會唔會,太過自大呀
不過~我當時冇再出聲,因為佢都係,想聊交嗌,佢有少少,燥狂病, 冇得醫,
之後,今日,我都好好地咁完成好多工作~,今日我都有<WHATSAPP老婆,
之後,阿希佢又有WHATSAPP我,YC都有, 佢地問我個病點喎,有心了,冇咩事既
今日,突然有兩個西裝友上左黎,同CINDY,講D考試計劃~
差唔多,5點先走,傾左個鐘到, 今日我同媽一齊返黎,今日我地都差唔多,6點幾先放工,
今日係公司食埋藥, 今晚返黎,食通粉,清清地, 去左兩日廁所,咩都去哂啦,
就係咁啦
|