今朝訓到8點起身,之後,洗面刷牙,之後,以為阿媽佢走左,
之後,今日我跟番媽車,今日媽特別晏,因為,今日要帶比比波波去剪毛,所以~我們要帶比比出去先
今朝媽問我工人俾左野食佢未,當然比左啦,後來,工人又冇喇喇同我講佢唔舒服~要睇醫生了,
原來會明天睇,後來,又改左今日,唉~麻煩~,今日,整體上,做左好多野,
今朝大概,10點幾先上番去公司~ 今朝9點50分到就到達公司門口,之後,帶比比上去先
之後先落番去食早餐~之後,我原先,BOOK左時間俾工人,後來,老豆又話唔使,唉 又話工人係屋企抖一日先
好喇,我未當,天日囉,我未,取消,點知,又晏少少時,老豆又話車番工人出黎,之後,我話個BOOKING已取消,佢又話好我,取消左
條友又唔拿認自己講過,今日唔睇,頂9佢, 之後,我又打番俾陳姑娘~ 之後又叫佢留番個位,俾我工人
改左12點,唉 ~之後,老豆差唔多,11點半開車,好喇,我又同佢講左,一陣,等我行去先,不過等你去到西環先,
好喇,事情又錯了,唉 都唔知佢理解問題~定係,我講到比較求其,大家都好亂咁, 佢以為我行去先,
我又以為佢打俾我叫我去個邊先,唉 ~真係,玩死, 之後,我做好哂手頭上野,我就慢慢行去,搵工人,
之後,今日睇醫生,同陳醫生講佢病情同身體~經常頭暈,佢話喎,HOME SICK~ 都係既,佢而且好多野諗,
夜晚,又冇覺好訓, 之後,醫生開左三日藥俾佢,下星期6會出黎多次,順便同佢講,帶埋,BODY CHECK既,報告俾陳醫生,
之後,睇左,二百50 ,,之後,同佢,行去,公司~付近,食飯,@@條友又想食炸野,@@我絕不能俾佢食,
後來我叫左清清地,俾佢食,而我更係,@@美味好多,哈哈,唉~ 之後,食完,上番公司~,BACK UP
之後,同工人搭番巴士回家了,原先諗住,今晚會留係屋企,不過~今日係巴士,我見得閒,WHATSAPP阿希,
之後,阿希話想做番女仔 == 其實佢本身已係女仔,只係,身份唔同左,哈哈,
之後,約左佢出去,屯門,今晚,6點, 唉~ 我諗呢兩晚我都會出去, 對,
今晚,同希,食左野先,之後,去唱K~ 佢咁SAD~,未陪佢發洩~ 唔,
不過~夜D ,YAYA佢又出黎, 唉~ 好亂,阿希佢,暫時,有部人,都反對希,直番,
寧願~想佢繼續~做B ,但其實~大家有冇想話,希依家情況已再唔同以前,
依家佢,咩到個人,都傻了,加上,佢都好大壓力,我們係未好應該~俾佢揀舒服既路俾佢呢,
佢真係撐得好辛苦~ 我做佢朋友~,唔理佢走咩路,條路係佢揀,我們只好做支持~
更何況~,一個要求,就唔俾希佢重新機會,所以~我諗, ,,,,我會俾佢揀,佢冇速搏感覺,
就係咁簡單, 天晚,約左小奇, 佢請喎,多謝哂,
唔,
最近我皮膚差左好多,唔知點解感覺好耐冇呼媽史,
@@睇黎,我要日日做先得,因為,依期,個皮膚差得很了,
YES加油,
|