尋晚發左個夢,不過係天光期間,發左個好耐冇見既夢,就係學校~
當時發夢,夢見自己去廁所,=3=突然間,好似以為真自己去番以前間學校讀書
之後今朝,7點半,個鐘響左.但係,我仍然唔想起身,訓到8點就醒了,
好攰呀,尋晚同,YC傾WHATSAPP 電話~ 唉 今日都係一樣,返工前去左大家樂食早餐
之後去蘭到拎單返公司~做野,今日係星期二, 又咁快, 唉 今日係上午好快就做完了,
今日做完哂後,見得閒,走去,劉醫師到聊天,吹水,同,WINNIE~ @@好啱傾,我們仲交換電話~
今日中午芬姨姨突然上黎公司睇我阿叔,因為佢上黎,搵我叔幫佢調理番身體~
因為佢之前,生CANCER~ 好彩,冇事, 不過~ 生死,真係會令人改變左,個人既想法,
今日,食早餐飲奶茶,呢排,返工前食早餐飲左奶茶之後,胃口,好似好左D~ 但其實奶茶係好傷胃,
但冇計,我愛上了佢了, @@返左黎香港後一個月, 返工又回復番,攰了,同難呼吸,
唉 上星期5我未同老婆食飯既,其實上次有D野我未完全打哂,上次,同佢去買野時候~問佢有冇興趣上我屋企坐下
佢反應,好冷淡,亦都好驚,叫佢過夜, 而佢答冇興趣~呢句令我,好唔開心, 唉 好失望,
坐下姐,到底佢個惱諗乜野,都係既,上黎的確冇野做,加上,依家上黎都唔係時候~諗起佢,過黎,搵阿姨之外,
都對於~我既家,真係冇乜興趣~ 唉 依排,心情,好悶,悶到就黎DIN了,傻吧,
今日,係公司~睇左,幸福街第3號出口,第,5集, 今晚放工,又唔想咁早返家,所以自己出左去CWB~ CEO唱K~
今晚去左兩場,唱K~一次係自己,另一次係陪YC~ 本身今日我打俾希,同桂薇,不過阿希佢今晚約左,上次個個女仔,同仲有另一個朋友
佢地4人去,MK食M記,當時我都想去參與~不過~都係唔好,當然今晚YC打俾我,問我有冇野做,我當然冇
之後佢話想唱K~咁我未,唱到,7點幾,就埋單,飛去荃灣CEO唱K~今晚YC@@突然點左好多歌,BOYS
YC失戀, 尋晚佢真係好唔開心,但今晚陪佢盡興,好呀,大家開心, 唉~ @@就黎又出薪,
今個星期應該唔會去拜麻麻,加上,星期4又係7月14,鬼節, SO~
唉~ 今日老婆個WHATSAPP好早就息左, 不過我放工亦都冇SMS佢我出街,
喔~今晚都冇睇,4個小生去旅行, 唔~ 依家返工好攰,自從返左黎後,打仗了,又打了,
唉唔知道~ SYLVIA佢,係未真係會留係公司繼續幫手呢, IF 係既話,真係希望佢幫到手,唔好愈幫愈忙,
今晚同YC<傾左好多計,佢又佢講佢既,剛剛,甩拖既女朋友,而我就講我老婆D野,亦都講,我同佢既秘密~
今晚,唱到12點半,之後叫老豆車我回家去,
明天晚上,約左,CONNIE食飯,TST~ 7點半, UM~ 天晚既飯局,我不出席~
唔 ^^真HAPPY~ 太好,人生之中第一次缺席~happy 2015
今年真係的確~好平靜,冇事發生, @@上年就, 真係可以食屎,
總之,今晚真係盡興, 同,解悶,^^ 好了,早抖,
|