SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 151
累積人氣: 22318

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 25 日  星期二   晴天


最近心情悶到透了,返工攰到呼吸困難 鬱悶 分類: 未分類

尋晚發左個夢,不過係天光期間,發左個好耐冇見既夢,就係學校~

當時發夢,夢見自己去廁所,=3=突然間,好似以為真自己去番以前間學校讀書

之後今朝,7點半,個鐘響左.但係,我仍然唔想起身,訓到8點就醒了,

好攰呀,尋晚同,YC傾WHATSAPP 電話~  唉 今日都係一樣,返工前去左大家樂食早餐

之後去蘭到拎單返公司~做野,今日係星期二, 又咁快,  唉 今日係上午好快就做完了,

今日做完哂後,見得閒,走去,劉醫師到聊天,吹水,同,WINNIE~ @@好啱傾,我們仲交換電話~

今日中午芬姨姨突然上黎公司睇我阿叔,因為佢上黎,搵我叔幫佢調理番身體~

因為佢之前,生CANCER~ 好彩,冇事, 不過~ 生死,真係會令人改變左,個人既想法,

今日,食早餐飲奶茶,呢排,返工前食早餐飲左奶茶之後,胃口,好似好左D~ 但其實奶茶係好傷胃,

但冇計,我愛上了佢了, @@返左黎香港後一個月, 返工又回復番,攰了,同難呼吸,

唉 上星期5我未同老婆食飯既,其實上次有D野我未完全打哂,上次,同佢去買野時候~問佢有冇興趣上我屋企坐下

佢反應,好冷淡,亦都好驚,叫佢過夜, 而佢答冇興趣~呢句令我,好唔開心, 唉 好失望,

坐下姐,到底佢個惱諗乜野,都係既,上黎的確冇野做,加上,依家上黎都唔係時候~諗起佢,過黎,搵阿姨之外,

都對於~我既家,真係冇乜興趣~ 唉 依排,心情,好悶,悶到就黎DIN了,傻吧,

今日,係公司~睇左,幸福街第3號出口,第,5集, 今晚放工,又唔想咁早返家,所以自己出左去CWB~ CEO唱K~

今晚去左兩場,唱K~一次係自己,另一次係陪YC~ 本身今日我打俾希,同桂薇,不過阿希佢今晚約左,上次個個女仔,同仲有另一個朋友

佢地4人去,MK食M記,當時我都想去參與~不過~都係唔好,當然今晚YC打俾我,問我有冇野做,我當然冇

之後佢話想唱K~咁我未,唱到,7點幾,就埋單,飛去荃灣CEO唱K~今晚YC@@突然點左好多歌,BOYS

YC失戀, 尋晚佢真係好唔開心,但今晚陪佢盡興,好呀,大家開心, 唉~ @@就黎又出薪,

今個星期應該唔會去拜麻麻,加上,星期4又係7月14,鬼節, SO~

唉~ 今日老婆個WHATSAPP好早就息左, 不過我放工亦都冇SMS佢我出街,

喔~今晚都冇睇,4個小生去旅行, 唔~ 依家返工好攰,自從返左黎後,打仗了,又打了,

唉唔知道~ SYLVIA佢,係未真係會留係公司繼續幫手呢, IF 係既話,真係希望佢幫到手,唔好愈幫愈忙,

今晚同YC<傾左好多計,佢又佢講佢既,剛剛,甩拖既女朋友,而我就講我老婆D野,亦都講,我同佢既秘密~

今晚,唱到12點半,之後叫老豆車我回家去,

明天晚上,約左,CONNIE食飯,TST~ 7點半, UM~ 天晚既飯局,我不出席~

唔 ^^真HAPPY~ 太好,人生之中第一次缺席~happy 2015

今年真係的確~好平靜,冇事發生, @@上年就, 真係可以食屎,

總之,今晚真係盡興, 同,解悶,^^ 好了,早抖,