今朝訓到,8點幾,之後起身,今朝以為媽佢出左門,唉 心諗,死喇,又自己搭巴士返工
搭巴士真係坐到人到攰,又慢喎,唉,,,今朝我們差唔多好晏先出到西環
今朝,去左大家樂食早餐~喔~ 今日食左個火腿蛋,加杯熱奶茶,
今日好飽呀, 喔~ 今日精神唔錯,愈做愈精神~ 依排,成日每次去廁所時候,見到道門,都會想起,當年我夾親老婆隻手
個心突然心酸~ 諗起,就好驚佢隻手,痛既感覺, 唉~
今日,我都好早收工,尋日冇BACK到,今日就BACK番, 唉 今日都有過去搵劉醫師~
同佢講,我前排腸胃炎,佢問我點解唔搵佢, 其實~,我食開西藥,唔想食中藥,但我唔係怕飲藥,
而係,我,,廢事喇, 今日,我收工,諗住,一路食野,一路等媽,車我返家,仲諗住一齊拜一拜麻麻
但因為,比比今日要睇醫生,所以老豆帶左佢出黎公司~所以媽佢要照顧比比,
後來,我自己去左食野,今日LUNCH<我冇食飯,只係食左一碟春卷
之後,我隔離有個女人突然叫我可唔可以,食左一碟,唔知咩黎既野,後來我講多謝,我唔理佢哂唔哂,
事實上,都要講聲多謝, 唔~ 之後埋單,之後走左去,西寶城,搵洗手間,
之後,又行去,DAN哥到坐下, 之後,就收到,希既WHATSAPP,佢話 可唔可以借住,500俾佢
因為佢今日去搞工傷D文件, 但因為要錢,佢身上只得二百蚊, 唉 其實~我唔幫佢,係未好衰呢,
事實上, ,又唔係, 佢又唔係唔還,但係,唔知點解,佢冇諗過律師樓,要錢, 唉
不過我今日,我都自己走左去拜阿麻,之後先返家, 係巴士上,佢WHATSAP,問我有冇聽佢REC~
我以前,係同一樣野,因當時佢問我有冇CITY BANK,所以~我估係問同一樣野,
今日天氣很好, 今日我返到屋企,同小倫傾陣計,之後,同,YC 傾陣WHATSAPP
之後,傾傾下,小倫電話,CUT左,之後我落街,跑步, 今晚留係係屋企食飯
今日我都有睇,我的自由年代,原先打算睇幸福街第三號出口,第9集,
但愈睇就愈悶,反而,我愛上睇,我的自由, 愈睇愈多,愈多愈吸引~
今晚阿LING打俾我,佢今個月生日,9月18日,由史以黎,我既記憶,係冇錯
@@明天,阿文生日,生日快樂~ 佢約左我天日出,CWB<食下午茶,
天日佢生日,佢話是, 喔,今日,我既工人,真係愈做愈差,
唉 激死,我以為佢等埋比比返黎一齊帶佢出去,小便,阿媽一返黎,就問我,ESTHER去左邊
又麥又7咁,幾多不滿,所以~ 我都怕煩,為有,把媽既不滿,放左工人身上,
所有,事情,我都, 唉 好難搞~ 洗左我既大毛巾,又唔放番新既一條,我真係嬲爆,
佢永遠成日講,MANYMANY WORK FORGET 唉
之後,我媽話佢成日洗完衫,D衫未乾就收, 佢成日,都唔識得轉數,去變通,
D衫,又有味, 唉~ 阿媽,成日咁嬲,我終於明了, 可惜<,早遲知,好過一世都唔知
算,呢D事,已過左去,我真拜託~唔好成日搞到,份工變成,求其工啦,OK
做好D,改善吧,
唔~真係煩,最近呢,成日收到冇號碼既電話~,唉 又係咁, 又係整古電話~
又係個D唔出聲啦, 唔~ 算,好攰
|