SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 11
累積人氣: 22353

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 9 月 15 日  星期二   晴天


今晚約左CANNA姨姨睇戲 愉快 分類: 未分類

尋晚好早就上床休息了,不過~11點幾,就黎12點,阿媽就打返黎,同我講就上機

之後,就收線,之後,今朝訓到8點先起身,原先,7點半,不過~太攰,所以訓多陣

今日成,9點先出門口,一起身就刷牙洗面,之後衫未換就食早餐先, ,之後先換衫,

之後又想去廁所,之後,GEL頭,之後,一出門口,唔記得拎朱古力,

之後,行番轉頭,之後,落去巴士站等車,之後,等等下,又好似唔記得拎D咩咁

今朝,出到去西環都,9點幾接近10點,之後,返到去時,考慮緊,上左公司先好定直接去蘭到拎單

後來揀左直接去拎單, 今日成日都好攰,今日有D想飲奶茶, 尋日都想飲既,  不過尋日就冇飲

今日成日都冇同老婆傾計,一來,佢冇開WHATSAPP,二來,我都唔知同佢傾咩,

今日一返到去就計單,開單改單,一樣工作~同一個動作, 唉 今日差唔多,12點幾先食LUNCH~`

今日12點到,做完野,後來,5叔借用我位整野,後來我坐媽位到訓覺,~ 訓醒就食飯~

睇番我的自由年代, 之後,食完野,5叔突然行黎,摸我個頭,= =之後仲搞亂我頭髮= =想點

之後佢搞亂又同我SAY SORRY= =更加想點,係未整古

之後,我都冇咩野,之後佢就去左食飯,我就開埋蘭單, 之後又繼續~HEA~

今日,好得閒,悶悶地,睇唔哂既劇集,之後,開埋國泰,之後見得閒,就去大家樂買奶茶,HI TEA~

之後,行去中醫到搵 AUNT LAU~吹水,傾計, 之後,一傾,就傾到,5點半,

之後,我返番公司~ 見到張學校單,我又開埋佢, 之後,先去,搵姨姨睇戲,約左佢去,JP

我早到左,後來,我去左,CWB地帶,冇喇喇買左件嬲,不過都幾靚,

600蚊= =WA~ OK 貴,不過我又好喜歡~ 而且件嬲仲係LASTONE~ 所以買左先算吧,

之後,我俾左份禮物俾傑,同,個SALES 鬼仔, 今晚一走了之,忘記拎朱古力俾CANNA姨姨,唉

今晚同姨姨係皇窒BO 食拉麵,傾下計, 佢見到我個頭好似電左一樣= =我話其實GEL左,

之後,我們差唔多,7點,20分就埋單,之後,去埋廁所, 之後行去,JP戲院睇侈動迷宮2,

都睇兩個幾鐘呀 套戲一般,但,都幾震撼,,BUT 唔夠上一套咁好睇,佢黎緊好似有第三集=3=

下年囉要,又係等9點份, 之後睇完,再去多次廁所,之後,我們就各自回家吧,不過我上左去,地帶搵傑

之後同佢聊左一陣間,之後佢又要工作~,之後我就搭車回家了, 係車到上網睇哥哥,同埋聽番回到愛以前主題曲,

之後又聽ANDY HUI,,,之後,就差唔多,11點15分先到屋企,返黎洗番LUNCH BOX~之後,幫黑妹刷牙,之後我去沖涼,

之後,拎左平果食,之後打日記= =就係咁

WA~ 尋晚,情緒簡單係失控呀 SO SAD~  今日心情好左好多了, 真係辛苦到我,傻左

其實呢..唔知點解我個惱一到左呢D 時候就失控,不停胡思亂想,-3-唉 我都覺得自己好拿煩,

唉 我真係好怕悶,我真係唔悶得,,,, 可惜~ 呢D又係迫到自己唔悶,不停搵其他野黎做,

唔~ 返工時候~一冇野做就好拿悶, 但多野做,又覺得好拿忙,忙到做其他野都唔得

我其實內心世界~好多元化  ,總之呢, 就好無聊,勁無聊~

其實我係未太得閒,,,所以令老婆成日覺得,我需要人陪呢,而佢又知自己冇時間陪,所以~需要我去搵番要陪我渡過好多節目呢

可能啦,  有女朋友就等於,冇拍過一樣,,,當你唔諗佢時候~ 佢就冇喇喇陪你,同出現係你面前, OH HELP~我就黎DIN了,

唉 算喇,,,打日記先係我人生的意義~