尋晚去左跑步,所以尋晚特別好訓,加上,尋晚我叫左工人照顧比比一晚,所以早上更加好訓
今朝好晏起身,8點半,之後,起身執床,之後洗而刷牙,之後換衫,食早餐,之後,GEL頭,出門口
大約,9點15分先出門口,今日天氣很好,陽光普照,今日成日都冇搵小倫,本身想打俾佢
不過~我都係留留係巴士訓覺好過,今日搭個架巴士,我同一個肥佬叔叔坐,佢D鼻寒聲真係幾勁
我諗,上層D人都聽到,唔好意思,因為我本人習慣左坐上面,唉 今日成日都好攰
今朝,一返到公司~真係好眼訓,訓左一陣,我先開工做野,實在太眼訓, 連老婆,信息,我都冇SAY HI佢
今日LUNCH食杯麵,^^哈哈, 今日老豆都有打俾我,不過可能個邊網絡有D問題~,所以聽唔到,
叫佢SD個REC俾我,仲好啦, 唔~ 之後,今日都有睇,陪著你走,套劇, 之後,點幾,老婆,WHATSAPP我,HI how are you
問完之後,我就答,good u? 之後,等左唔知幾耐,佢就答,fine, 之後我同佢講左,今個星期6我叫左朋友黎我度食飯
之後講埋下星期一同家姐食飯, 之後,好晏先同佢講,我好掛住佢,問佢有冇掛住我,佢就答,yes~
之後,今日下午成日都睇劇睇劇, 之後連扛泰,都未開始~,喔,係,尋日個張蘭單,我都係今朝先開番,唔唔
今日又係星期4,可以聽鬼故,每次聽鬼故,搭巴士都係收得唔好,因為,要入逐道, 唉
今晚,又係返屋企食飯,今晚煮左,5餐肉炒蛋,一碗飯,一碗忌念湯, 正
最近洗完頭,都用,細毛巾,沬頭,不過成日都想講俾老豆知,我用左佢平時用開既毛巾
剛剛,信息左俾老豆知,我用左佢平時沬開既毛巾,順便,叫媽返黎後,買D毛巾俾我,^^
今晚我都有跑步,^^跑左兩晚,我諗,今晚一定仲好訓, 咁既生活~ 真係休閒,好似退休人士一樣,哈哈,唉
出邊打工仔打到,DIN~ 我就享受,都,傻,你話~幾唁公平,我代出邊D打工仔講,
其實~~個天係好公平,有些時, 會比到一樣好野你,但有時候~總會收回了你的東西~
只要唔好咁貪心,好既野,永遠都係慢慢爭取~^^
明天又忙了,開勁多單, 好彩尋日一次過,開左好多日了,開定去,
因為,直到下星期二先返工,我諗,我同老婆都要等到下星期二先傾到,
bb i love you
|