尋晚好夜訓呀,因為未訓得著,唉 愈夜愈精神~ 尋晚WHATSAPP同阿兒傾計
佢同朋友係,CEO唱K~ @@都好夜了,佢仲叫我出黎唱喎,我更係唔理喇
打風吧,仲出,唉 都係留係床到仲舒服~ 尋晚打俾小奇,同佢傾陣電話~,
點半,YC 又WHATSAPP,問我訓未,後來我們又傾一陣電話~
之後,傾左一陣喇,都好快收線,雖然YC同EM一齊返,,不過問題仍然未停過
聽講YC,話EM個媽想佢結婚,不過就明顯令YC更唔愉快, 唉 真係,有句說話,我睇你好,你睇我好,
之後,我都唔知尋晚幾點訓,之後,訓到今朝10點半起身,之後去廁所,之後又訓過,
點幾先起身,洗面刷牙,食飯~ 之後食完飯又訓番,~係訓晏覺時,發左個夢,
夢見,ANITA MUI,佢患上左個病,要死的, 之後,發夢,聽到自己朋友又生乳癌,,,聽左之後,都好心寒
之後,係我醒時,已係,5點了,WA~ 之後,睇陣電視,之後,6點幾就食飯~
食完飯~睇陣張保仔, 之後,唱陣K~ 之後8點20分,就沖涼,沖完就睇SUNDAY靚聲王,
之後,睇睇下,又想上,YOUTUBE,睇番以前D歌,黎聽下, 之後10點半就睇回味TWINS~
今期真係,多多節目,都唔識悶了, SO RELAX∼
明天又返工喇,勁多野做,明天,LUNCH 或者,得閒先去拎老婆既CON∼
明天,放工,出CWB∼買戲飛,華麗上班族
約左文仔同桂薇星期二睇戲,就係咁啦,今日既節目,就是家中休息∼
|