唉 最近~心情麻麻,唉 好唔開心,返工,同,朋友之間,,
首先,上星期同左,CINDY發左個脾氣後,心情,有D唔好意思,但事實上,係佢在先,我唔會冇啦啦,發佢脾氣,
鬼叫佢惡人先告狀,. 次次得把聲,得個惡字,恐我,屌佢,我未即屌囉,佢個陣因為,想用我電腦睇野,當時我又打完單,
當時我人有三急,未,SAVE,之後佢就嘈嘈閉,我未屌9佢囉,,, 頂,, 佢低俾我屌架,家陣,阿姐大哂呀,做得耐,又叻呀
一樣屌呀, 之後,未,前幾日POST左相上網,之後,又多個小文,串9我,之後未又俾我屌囉,咩料姐,
最近~真係多人俾我屌, 佢地咁鬼中意,同人嘈,中意聊興人,,, 心情勁差, 呢排返工,CINDY都有D對我不滿,
FEEL到啦, 今日下午~我自己又係地下到做運動,點知,4叔咁啱返黎,突然間,嚇Q死我,問我做咩,之後我話腳痛,做運動,
即時,感覺,勁樣衰,但又要扮冇野, 之後即時同,4叔講, 頭先有個佳哥既人留低電話~,話係做西餐,菜,之後佢又問我,做咩西餐,我點知,
問左佢冇答,我個陣留電話個陣,呢D電話我叔一定唔會理,不過禮貌做下樣,留個電話~ 唔係點呀,始終係客打黎,
唉 尋日,突然間,覺得老婆,好似,開始悶了,~ 見佢,,咩都唔做,戲又唔睇,有D悶,同佢一齊~~ 唉 算,自己~揀番佢
不過~個惱,,突然咁諗,又真係突然既, 唉~ 最近~返工,好冇MOOD~ 最近~YC,都為左感情煩惱, 兄弟~為情,我就為氣
所以~~ 又好多野,冇啦啦,迫埋黎, 呢兩日工作~安排幾好,平時,我會好落力做左,重要既工作~就係幫同事手先,
之後先做自己野,但因為,我氣唔GUR!,個,CINDY~ 太過份,今日,佢食完飯返黎,望住我,,,,,- -佢以為我嬲佢呀,
唔使以為,係真係嬲佢, 唉 年紀大既人,脾俘臭過人, 係啱,
今日放工坐車時,忍唔住,打左,D我想罵小人既說話~ 之後,我又忍唔住氣,DEL撚左小文,FB 同,PHONE NUMBER,
CHRIS,我都DEL埋,因為,佢始終唔係我朋友~ 同埋, 我同佢唔熟,留係我電話~阻住哂,
個個小文,年紀已細,我罪人又唔知,我唔會再幼稚人做朋友~同出去,
少一個唔少,基本上,人大左唔需要咁多朋友~ 唉~ 今晚我去跑步, 太好了,舒服哂,
唉 開始 要,KEEP FIT ,自從,肥左,個人,好似,弱智咁~ 同埋,笨笨感覺,所以~ 盡量減~ 唔理喇,係辛苦架喇
但又為左健康~著想,SO~
|