SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 84
累積人氣: 22251

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 10 月 27 日  星期二   晴天


老婆就黎去日本了,不過我同老婆都一樣捨不得對方 滿足 分類: 未分類

今朝我9點幾起身,今日遲左好多, 真係好攰,前排我做左5日運動,做到身體~雖然係攰,不過值得,因為的確真係令我獀左好多,

今朝收到YC既信息,佢差唔多係我訓覺前息電話時,SD左兩封信息, 唉 好耐冇同佢傾電話~

今朝,係巴士到,見到我平時買開衫既員工, 唔~ 今朝我都係,11點半先到西環, 今朝食完早餐已有少少搞肚痛,

其實出左門口等巴士個肚已好痛,勁想上番去去廁所,不過~算,忍到返工啦,

今日要去金鐘,因為續車牌~ 今日,返到公司~第一時間就去廁所,之後幫媽佢地拎單落去,

個陣,JUDY叫我幫埋入埋部機,我點識姐,D 老機, 唉 就算識,我都忘記了啦,

之後上番去,老豆已返左公司~ 今日見老豆坐左我個位,咁不如,我食飯先,之後,影左相,SD俾老婆仔睇

之後,我問老婆,緊張嗎,就黎去日本,佢話,want to go之後我話,i know 我知妳好想去好耐,佢話,yes

之後,我就提點下佢,幾樣野, 之後,同佢講日本當地文法點應付,之後,佢開始冇乜精神~開始~ 有D冇心咁

之後我話,係未唔捨得我呀,之後佢笑左,之後我話,放心啦,我會等妳返香港~ 10日, 之後我又忍唔住同佢講

其實我都唔捨得妳,我依幾日仲幫妳倒數TIM~ 之後佢又笑,,,,我感覺到,我同老婆,愈黎愈愛~ 愛著對方~

好深好深~ 好似海底咁深~ 今日我大概,兩點出發,老豆車我去金鐘拎車牌~,不過~我自己搞掂,

我填哂FORM~ 之後,上到去排B區,之後,直接俾表格,之後,冇耐,去等叫名俾錢,,之後好快就做好,

之後搭番,MTR返西環,之後上番公司~做埋D野,之後,見有時間,去左,BANK 入,5百蚊俾小倫,

天日入埋千5,TOTAL2千, 唉~呢兩日我冇做運動,好攰~ 抖抖, 明天繼續努力,

尋晚我都係,12點幾先訓, WA~呢兩日我都係好晏起身, 明天好D既,  呢排個頭,勁唔舒服~ 而且~好似冇乜記性,

又出汗,個頭又入番D汗,搞到頭昏惱脹,唉~ 今日我放工,去左琴行, 上星期我冇去拜麻麻,

本身今日去既,不過媽又話頭痛- -唉  唉~仲有三日啦,老婆要飛了, 都好既,佢咁中意日本,可以見下,日本仔日本女,

今日老婆,同尋日,感覺佢,真係唔捨得,大家咁話啦, 唉 話哂,我們日日,WHATSAPP~,依家就, 走左係,唉 想念,

諗起上星期6,我同老婆食飯時,之後,我們互望左一陣,~見到老婆對眼,好似放電咁~ 水汪汪, 好美,對眼,

不過~我都有放既,哈哈,大家好似知道~大家心裡~好愛大家,  ,其實~ 我覺得我同老婆大家都變好左咁

由上年至今年,感情,真係比之前,好左一萬%~

唔~ 今日都冇咩特別~ 星期6又出薪喇,YEAH~  下星期一,我父母又走啦,YEAH~

好了,攰了,早抖