尋晚訓唔著,差唔多兩點幾先訓得著,唉 話咁快,我父母又回來了,
佢地,5點幾已返到屋企了,半夜,比比嘈醒左我,哈哈,不過~仲好眼訓,
唔~ 三更半夜,更係去廁所先喇,因為,人有三急,順便同老豆老母打聲招呼,
唉~ 今朝我都係訓到,11點先醒,今朝聽到門聲,老豆又出左去了,一定飲奶茶,佢今次返黎,個肚細左一大半,@@好事呀
佢晨早就要咁早啦,唉 今朝,打俾小倫,同佢傾計,佢凡我打比佢,哈哈,因為佢要做家務~
唔~ 傾傾下,佢電話自動收左,佢夠鐘了,個訊號係時候又要停了, 之後,我洗完頭,搞哂野,就準備同父母飲茶,
去左黃金酒店~ 飲左4百幾蚊, 哈哈, 老豆叫我自己搞車牌,就星期二,27號,佢車我去金鐘搞,之後,先返工,
下星期過千5俾小倫,頭先忘記左,係俾,一千,定千5,唉 冇乜記性, 今日,同父母飲完茶,同佢地去屯門市中心搵UNCLE POON佢地,
同DANNY ,,,,之後,佢地搞緊下一次既TRIP ,,,,馬來西亞, 跟團, 11月2日,星期一,後日,又去茶會,
而我,見,冇野做,我就同媽講,我回家了,之後,自己搭的士,回家去, 今晚係屋企煮飯食,
今晚張保仔大結局, 不過今晚冇乜點睇,有既,係聽唔到佢講咩, 有時間陣間睇番, 連娛樂三兄弟都冇睇,唉
今晚我有做運動, 做完,沖埋涼,今日老豆應承左,過去,DANNY屋企,搵POON叔叔傾計, 咁我都去下,襯下熱鬧先,
係剛剛先返黎,今晚同佢,DANNY AUNT 傾左好多野,UNCLE POON 又問我幾時去加拿大,哈哈,佢又話下次,收唔收留佢係我屋企住,哈哈
笑左, 今晚,有D開心,又有D唔開心, 不過~ 都係,,,個句, 大家都係傾下心事姐,
老婆仲有5日走了,WA~ 同佢倒數埋,哈哈, 好唔捨得老婆呀,唉
最近~覺得同朋友距離好遠,好遠, 近來發生好多事, 令我生活比之前更平淡得多,
老婆,已好平淡,依家我真係比佢更平淡,心境心態,我對友情,比年青時,更看化了,
可能我身邊既朋友~細我多,大過我既人都唔多, 所以~ 唉 總之,我依家生活非常好,
前排,冇啦啦,一係發老婆,一係發,鐘XX~ 好似我心中,佢地既地位真係好重要,
頭先,我有個,AUNT~問我,點解會同呢個女仔, 其實~我都好難解釋~,我覺得中意未得囉,
無論~男女,女女,男男, 依家社會,真係好難解釋~ 不過~我都跟隨我心意同去向,正所謂人一世物一世呀麻,
SO~ 依家,我想珍惜現在,無論將來,我同老,係行到最後呀,定係,去到盡既時候~ 都係跟隨上天的安排,
點走點行,我都係,跟上天姐, 我有既野,已好好, 不過~我絕對,唔會當成一個,必然想法, 就係咁多,
依家無論朋友愛情, 係我人生,係慢慢咁遠離左, 現在,對我心情,思想,絕對難唔到我,我要既係自由,
而唔係,應酬別人對自己想法,同說話~ i don't care anymore becouse i wanna anjoying my life
所以, 別人想法,別人事,自己走自己事,有錢,自己洗, 冇錢,慳住洗, ,年年都係365日,
我已過左,唔至365日, 所以~ 唉 人係咁行,有金鎖匙~,亦都有,苦惱生活~ 總之,
唉 ~我的人生,仲有排行,我邊會仲有時間去理咁多野呀
算吧啦,
|