SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 86
累積人氣: 22253

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 10 月 26 日  星期一   晴天


今日終於向老婆問到個答案 分類: 未分類

近來自己都情緒都變化很大,因為,自己好驚失去老婆既感覺,

呢幾日心情,有時好興奮~,有時好低落,UM~,自從上星期6起,我一直個惱有個疑問,想知道~最終老婆,下呢個字到底會係咩答案~

今日我放LUNCH TIME~再問多次,個時我心情好驚,佢嬲,驚佢覺得我煩,會覺成日問來問去都呢個,會令佢好燘,

不過佢今日冇,今日我再次問佢,妳會唔會為左妳媽同我分手,佢話,who know,,,(邊個知)

當時我未知道~清楚去理解呢番解釋~ 之後我再深入去投入老婆個角度,去分析~ 係喎,其實~將來,冇人知,

亦都未必會答到,保證既答案~ 最終,都係睇,將來,我們既結果~  不過~我同老婆講,拍拖,係我們既事,的確~ 唔會HIN連佢屋企人,

我亦都,冇必要咁做,始終~拍拖係兩個人既事,換轉係結婚,就一定,係兩家既事,我們未行到去,盡頭,一日未結婚,一日,都可以揀,

只但係,我FEEL到,我對老婆,一心一意,同埋,對佢同我既過往,都走左好耐時間~ 大家都,感情深厚,

我亦都明白陳媽媽佢,其實好關心阿敏,只係,阿敏佢,天生,係中意女仔,而阿敏亦都唔知點面對,佢自己既性取向,點樣去,對住自己媽講,媽,我中意女人,唔係中意男人

我知道每個父母都好希望自己仔可以嫁得出, 阿敏佢,一出生,就涯左好多苦, 同埋受盡好多人既氣,

我諗佢既壓力,比我更多, 或者咁啦, 我,雖然對我們既將來的確好大期望,但,人人話,希望愈大失望愈大,咁唯有,我都揀,一切~

順其自然啦, 我雖然真係好愛好愛老婆仔,只但係~ 都未至於人定性天呀,  我諗,命運,早已安排,我同敏條路,點走點行,一早安排左

大家都,有個心,可以安穩, 尋晚我成晚都冇覺好訓,成晚去廁所, 唉 攰到死今日, 尋晚去左,DANNY姨姨屋企,飲症勁多水,茶,可樂,

WA~ 真係,唔使訓, 今日返工,我都係訓左晏覺, 今朝9點半先起身,  今日老婆好搞笑,話說今日我問佢食LUNCH 未呀,佢話YES~

我話我依家食~ 佢就問我食咩,後來我SD左相俾佢睇,佢就話,菜菜?? 我話粉絲野菜飯, 佢就話,GOOD~  之後我問佢,妳又食咩呀

食米線之類啦, 好搞笑,第一次睇到老婆打,菜菜,  我諗,真人係電話~一定,好,SWEET咁,菜菜,哈哈,i like

今日我拎番部手提電腦返屋企, 今日老豆第一日返工,  唉~ 今日成日都好攰,就連,今晚個餐飯,我都唔食,

今晚我父母同,UNCLE POON佢地食飯~ 去左深井, 唔~ 頭先我睇左側田,教人煮食,正~ 下集好似請左,KELLY~

應該仲好睇~ 仲有4日,老婆飛了, 尋晚就話仲有5日,依家仲有4日,

時間真快,我諗老婆一定好緊張, 今日我都有問,有冇好似我咁,驚失去我,佢話NO,之後我就話係未因為已擁有我呢,佢話YES~

都係既,我都係一樣已得到佢個心,同個人, 我諗我都係驚黎都多餘,最近~ 開始~怕失去D野, 之前唔會,依家好似,有D~驚驚地,

人始終有恐懼~ 正常,,或者我擁有太多,所以怕失去,尋晚半夜訓唔著上網聽番, love me once again,曾經老婆都唱過,

一聽番後,好大既感覺,就係,好掛住好掛住老婆,同埋,有番,對老婆既愛, 好似,就係呢個時候~怕失去佢,就係佢,帶領到我,走到今日,

實在,太神奇, 我相信,我們之前所想既發生,唔係未必冇,但係至少現在未發生, 又或者, 會平安波過,每一日,每一年,既節目,同食飯見面,

種種挑戰~ 老婆,我們加油,~~~