今朝我9點起身,今朝老豆都想車我返工,不過~我唔方便,想自己搭車,
今日10點半返到西環,之後去集友入錢俾小倫,今日竟然~被我撞到兩次LING姐, 當然~唔係個個阿LING啦,
呢個世界上有好多同名既人,去完BANK後,去蘭到拎單,之後先上番去,上去前又見到LING姐,
之後,上番去冇幾耐,LING姐帶客上黎睇面公司單位,之後又冇啦啦問我隔離公司幾大,雖然我入過到,1914室,但幾大我都唔係好清楚
今日,都好空閒,今日都幾好天,今日老婆全日都好忙,因為佢就飛,所以要完成工作先準備後日既旅程, 唔~
今日,我放LUNCH時,去左10蚊店買左張生日卞俾YVONNE~ 之後寫好哂D生日說話後,就搭車去,山市街,去琴行,叫左,TAMMY幫我交俾佢
之後同,郭小姐傾陣計,佢話今朝做左一陣運動,唔~之後,講開我老婆,之後,又講下,依家我減肥感受,之後又講,星期日既事,同,DANNY姨姨討論~男女私情的事
今日兩點先行番去公司~姨姨兩點先食LUNCH~ 唉 返到去,又冇野做,JACKIE又上左黎計數,坐左我位,後來本身想睇劇,愈睇愈眼訓,
之後訓左,@@足足訓左一個鐘, 之後,聽到我電話響了,係小倫WHATAPP,佢話收到了,之後,佢叫我放工打俾佢, 個時已,4點,
今日我都好早就放工,~今日,放工,終於去左拜麻麻,,幫埋阿媽上香, 今日同小倫傾電話~傾到我搭巴士,之後,6點佢電話自動CUT左,
今日其實~我4點食左個下午茶,返黎時候~又去左廚房佬食左個三文治,之後又飲左奶茶, 今日=3=算多左,4餐,
今晚返黎,做運動, 每次做完覺得都好似成日好想去廁所,成日感覺想小便, 頭先,打俾CINDY姨媽~,同佢講左我搵到減肥方法,
又打俾,5嬸,問佢WENDY幾時回香港~佢話11月中,到時會食飯, 唔~WOO,黎緊星期日,又去食飯~ 不過~諗諗下,好冇食呢,
今個星期~好似有節目睇,考慮左喇,決定唔去, 最近~同朋友~少左接觸~ 小文,同阿YAN~我亦都再冇搵返佢地,
原來人大左,真係冇朋友~ 係既~人愈大,就覺得家人最好,又或者,人定左就自然痴家多左,
最近~我覺得自己一時,好興奮~一時就好寂寞~ 人情緒~真係影響好大,我雖然同女朋友拍左,6年幾, 雖然未結婚,
不過我真係好怕結婚,結左,就一世架喇,睇清楚D先,一日未到盡頭,未知結果會點,
係,我對老婆,係一見鐘情, 係既, 依家我覺得,自己~太享受,生活上既走向,細節,慢慢變得,成熟, 有時候~好想搵番以前個種感覺,
但係事實上,FEEL係會跟隨改變,無論~生活~感情,友情,工作~心境,真係一年比一年變得快,
近來發覺自己~有時候~好多野講,有時候~,就好平靜, 可能生活開始感受到平淡生活~ 人生享受,
十年後,又,41歲,唔知道~第時自己~係個咩人呢,其實~我覺得人最難頂,係要面對,唔中意你既人又或者,睇唔順眼的人
我知道的,我好明白,我份人,好自我中心, 有時候~覺得自己太完美,但完美想法,唔止我一個,
出邊有更多自我中心勁強過我,同完美過我,我只係,愛錫自己多一點,我覺得,我已付出左,為左著想既一半想法,
我依家真係接受左,社會既變化,同,速度, 仲想點, 不過~係我心中,我最想,得到既係,令自己開心快樂~人生係咁樣,
除左工作之外,玩係我既人生,一部份,睇戲,唱K~係我既興趣~飲酒,唔係我個行,自己知自己事,
唔啱玩就係唔啱玩,其實~自己~成長得咁快,都係因為過往咁多年過得咁苦既經歷,我絕對唔會俾重復犯錯,
條路咁難行,點解要行呢,我係FEEL~佢地點睇我既,冇所謂啦,~ 習慣左了,點講呢,,,,太難服侍~
我真係覺得,別人太難服侍,佢地要我成日要咁做咁做,但又好似永遠要我為佢地著想, 好辛苦姐,
乜依家D人,乜咁自私,永遠識話人永遠唔識話自己~不知所謂~ 算啦,我都老喇,仲同D後生黎比較~ 真係死了,
老婆家人,又煩, 唉 我家人總算依家算正常番少少啦, 舒適家庭~最重要,
依家,有時候真係好想,DEL哂朋友名同電話~冇用,冇傾過個D~真係好想,唔再CONTACT~
當冇識過,幾好呀,唔使煩,
算啦,慢慢黎啦,慢慢會變得更識諗,同埋,~ 會轉變的, 唉~
其實我點解咁中意打日記,唔係因為想俾人睇,而係好想打我心中真心說話~可以~釋放我感受同感覺,等自己更加了解自己想點,同點走,
我係一個好多心事,好多野諗既人,我個惱成日諗D~奇怪既野,同埋,好快咁去左另一個想法,同境界~
自己係唔知道不知不覺間,已經~長大左成人,同埋,唔清楚係幾時開始~把自己忘記了小時候自己~
冇錯,人要向前望,同行,只但係,呢個社會實在太現實,會令你忘記過去童年,好似發左一場惡夢一樣,你明明,唔想醒,
但不知不覺間,你發現自己已唔同左,現在同之前,自己~ 變化真大,脾氣~ 努力, 改善~ 一切~都係順其自然,
我唔信,個個都會停留,時間~同性格~ 咩都係講,社會令你急速變化同迫番黎,無論性格~思想,都係因為,係你個人成長面對環境之下,不斷吸收,
不斷爭鬥~ 一切~ 跟隨你,人生路上,去改變,,,無諗過,一到左,30歲後,人既個性,就變得好快好恐怖咁, 唔同左,呢種感覺,令我人生太實在,
但有D唔現實感覺,總之, 好有幻覺FEEL~ WELL~ ANYWAY~ SKY~ 好好珍惜~呢一切的時刻,
|