今朝又遲起,唉 呢個星期日日都遲到,唔知點解每次父母返黎,我總係唔願起身返工,
但當佢地唔係香港我就好落力返工,仲好精神~唉呢排又夜訓番,
今朝我遲到,因為,= =我換哂衫後,先發覺想去廁所,去左三次了, 今日老豆冇車我
今日我都好晏返到公司~,12點幾到,返到黎仲要等老豆俾野我拎上番公司~
今日我返黎都係一陣,開單,同埋今日出薪, 今日做完野,就買飯食,之後,食完又開單,
開哂後,BACK UP,之後先搭番車回家去,今晚,UNCLE佢地上黎屋企打HOT POP~
我今晚,食左個三文治,之後9點見肚餓,出去,聞到香味,之後去左食少少野,今晚冇做運動呀
廢事啦,出邊有人,我唔想故意去,SOSO~ 今晚未抖一日囉,
佢地傾好多野,傾到黎依家,12點幾,就黎,1點,好彩明天放假,
今晚老豆,差D想罵我,因為為左,波波比比,佢唔想佢地係屋企小便,叫我睇住佢地,
唉 真係有時覺得老豆好低能,又要面子,永遠成日覺得對住咁多人面前做埋D~教女既行為,
反而我覺得佢真係小事化大, 不知所謂~ 唉~ 成日都係咁~ 幼稚 又要啤住,又要忍氣,
好心佢啦,狗黎架,狗更係急尿天係要去啦,為左唔俾佢地小便,就要,唉 佢最閉放係火門個度,
仲要打開屋企道門, 好心佢啦~ 成日唉 做埋D~要人覺得係一個負責任既男人,做出面,
家陣叫做SHOW咩, 服你,~ 唉~ 今晚睇劇囉同卞通, 冇咩特別~ 今晚都有唱K~
今晚我睇左好多次,我同阿麗既對話,WA~ 已咁耐了, 睇番自己~當時說話太偏激了,同埋,
成日為左老婆,做左好多野,~傻事, 愛到佢死咁滯~
不過依家都拍左咁耐喇,一年又一年了,時間真快~ 估唔到我們可以走咁長,真係緣份,
我信既~ ^^ 不過唔知點解,我好似唔見左另一個記錄~去左邊呢,???點解唔見左另一個既??咁重要既記錄都唔見= =
唉 失敗~ 算喇,今日就係咁過了,
|