SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 112
累積人氣: 22279

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 10 日  星期二   晴天


尋晚太夜訓,今日就做到失哂魂 分類: 未分類

尋晚12點打俾小奇,一傾就傾到半夜了,尋晚傾得笑到我眼訓都精神~

我都唔知自己訓左幾多個鐘,總之今朝9點起身,已覺得冇精神~

今日個人都好呆板~ 冇哂精神~ 今日都好攰,咁做野, 今日心情,係麻麻地,因為太攰

唔夠訓係咁,今日中午食LUNCH~今日帶飯盒,之後睇劇, 依家每次返工前,同放工後,都會回想番星期6當晚,

敏同佢朋友剛剛到步時候~個情況~令我非常難忘,好似同敏佢住既距離好近咁

雖然佢話唔係住呢度,住KF~ 不過~佢朋友住得呢度,佢一定有地方訓,

怪唔之得,之前佢問我關於,我住既地方,係點啦, 唉 呃我,又未至於~ 只係~ 唉 當初一齊時候~已知道大家,關係比較神秘,

今日一到左下午期間,我個人好似,失魂咁.每次做完野,停一停,個人就失哂方向,好似,唔可以俾自己停落黎,

其實諗番,咁多年黎,,一直係我保護緊佢,所有~ 包容佢,接納佢所有,

突然間,我好似文初咁~ 同君好一樣,我就係文初,佢就係君好,雖然我們拍左,咁多年,但係,見面的確比以前,少左好多,

連一個信息電話都少左, 我竟然做得佢朋友~ 但我又唔想再失去,最後一個前度,我諗,我會少D搵佢

加上, 佢都未必好似以前咁,會打俾我, 不過~我會守護佢,一直,永遠~ 唔知點解,佢係我面前出現個剎那~

好似係我心中,永遠唔會消失咁, 好似上天,要我之前,同佢有經歷,考驗~  好多好多,

令我們更加,唔會受傷害~ 我之前,集中哂係佢身上,突然間,由情人,化為朋友~ 的確好難,

但係,事實上,我們行到盡了, 當然啦,之前同佢一齊~我睇到我同佢可以拍好耐,

但近兩三後, 再睇唔到我們的將來,好似,光芒一閃一樣~

時光,真係好想倒流番以前,如果俾我揀,我絕對唔會同妳開始~

我今日仍然留意妳有冇上網,已習慣左留意既習慣~ 真係一個習慣~  我今日都有SMS妳,同妳講,話我失哂方向,

之後,妳就即時,整番WHATSAPP~,妳的光芒可以令我舒服~ 我其實~有D擔心,如果妳又遇到一個中意既人,

唔知道~我同妳仲係唔係,朋友~或者,我仲會唔會可以繼續守護妳,

我覺得我感覺,好似有好多矛盾~ 可能因為,唔想俾自轉牛角尖,

又唔可以妳的存在,又要扮到,好似冇野, 拍左咁耐,感情都有少少,

或者,今次,妳係認真,叫我搵第二個,我今日心諗,如果妳問我搵到中意既人未,如果我話未,咁係未,因為妳,但如果我搵到,係未即時

我唔再愛妳,等於放下妳6年感情,那麼快,我知道~我有冇拍拖,已唔係妳想知的範圍

但妳係心中的確最愛~  正所謂,妳不壞,我不愛, 我今日放工,打算想,行一次,KF~ 想試下,回憶番我同妳走過既食店,商店~

不過~我都冇咁做,因為,我心情仲未平復, 對於~,我們愛情跑道,有好多問題~ 好似,大家有好多阻礙左咁

感覺明明相愛,曾經深愛過,亦都,傷心過, 呢一刻,大家已經再冇其他野講,

我今日亦都考慮緊,我好冇再見妳,要妳比份禮我,或者食飯時候,妳會叫家姐妹妹落黎一齊食飯,

我一諗到呢到,就唔想去, 其實我覺得上年我同妳分手,妳唔肯,係因為,妳唔想做被飛個個,因為妳覺得,好冇面,

寧願係咁~我接受番妳,等妳好過D~被妳飛,我仲頂得住, 至少,我唔會傷害妳,因為,我喜歡妳,所以會愛錫妳,

無論對情人朋友我都一樣,至要佢地,唔傷害我,我咩都冇所謂~

不過我同妳唔同,我們由,愛走到,朋友關係,感覺,係冇分別~當年妳話愛平淡,我就忍住接受~

唉 依家分開左,我整體上,個人都輕左, 同埋,瘦左少少啦, 拍左一個長拖,到左放手時候~

個人,就會慢慢咁,消瘦, 我依家只能做既係~ 俾D時間大家,平靜, 妳有妳生活~,我有我忙碌~

我唔會怪妳任何野,因為,已唔到我怪了, 我覺得,做文初角色~比起,做王子更愉快得多,

依家真係,好好單身番,下,感受番,一個人的味道, 唔知點解,分左手後,

個感覺,好似,靜左落黎咁~好多曾經我冇留意既野,依家都留意番多左, 唉 可能~拍拖,真係令我,閉幕左好多野,

因為之前,不嬲都想法係,世上,只有老婆,同家人,依家,就真係,LONELY~

我開始明白到阿,YAN佢,唔再拍拖,只係等佢既前度,因為,佢搵到,自已中意既人,

BUT~,我個CASE,就唔同,因為我同佢,仲可以搵大家,不過~ 搵左兩日,大家都好客氣,

阿敏佢依家身體又差,工作又忙,又要陪屋企人,佢寧願一個人, 同埋搵朋友~ 呢個,就係佢既自由,

我覺得,佢唔屬於,戀愛既世界~佢既世界~只得自己~ 同自由,雖然我們識左7年,不過~

我知道佢,係一個好女仔,個保安姨姨,話成日見佢,見到佢,呢D~ 真假,大家都唔知,不過,依家唔到我理

唉~黎緊,JEFF佢,就黎回香港~,今日我LINE佢,同佢講我同女友分左手,

今朝<收到,5嬸佢地,GPWHATSAPP,傾緊下星期5既事, 唉~

依家,突然少左個人,之前,一直有女朋友在身,但又,FEEL到可有可無既境界~感覺,好似,少左D野,但好似咩緊在身一樣

但依家,真係,咩都冇在身,真係可有可無了,完全冇了,即時個人RELAX~

今朝FEIFEI佢 FB我,問我好嗎,問我點,問我同敏,咩問題~我都冇答,竟然件事,都發生左,就已經~唔使提

頭頭,第一日,消化不到,~第二日,少少,SAD~今日第三日,已好無肋, 唔知做咩好,

只知,每朝早,我都逃避起身過程,同落大堂經過,失戀,真係令人,相當大考驗~

我有冇事,我自己知, 我對住朋友`的確話好快冇事,因為唔想佢地擔心, 我有冇野,自己知就得啦,

呢三日,我無咩精神~,講野,都冇之前口口咁大聲, 之前一直講野咁中氣,因為,有佢支持同陪住我令我信心大左

令我咩人,咩環境,我都面對到, 唉 我依家都唔知去到邊到壯態,好似,兩個人世界咁

一時好,一時唔好,一時好冇事,一時,又好沉重,~ 唔開心一定有, 失去左,一個人支柱

我真係~堅唔捨得, 不過~我真係再冇興趣去識第二個,第三個,第四個,太攰了,

時間~真係唔等人, 唉~一生何求, 而我依家心情,都係呆架喇,

好寂寞~ 好悶~ 我真係一個好怕悶的人,我認, 我需要人陪,可以搵朋友陪,

但唔再需要,愛人陪,因為,佢地可以陪我走幾耐,兩年,四年,定三個月, 我諗,唔拍會好D

起碼~好多野,都唔再關我事~ 唉~so sad~ but  我會加油的, 等啦,慢慢時間就會流逝~

沖淡一切~就會回復番,自己一個人 唔~

差D唔記得,我FB 個EM PW~都係打我前度生日,同我既生日,

不過,我唔會轉~ 因為, 太易記^^哈哈,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                   以下呢段字,是我由眼淚流出黎的心血字

其實如果講呃既人,係我,,我呃左妳對我既愛,因為我去年曾經發生一個件事,令我面對唔到妳

不過依家總算了結~ 妳最後個句,妳想我永遠快樂~ 其實冇左妳,我仲點會有快樂~

我呢三日,都唔敢喊,因為,我知道~傷妳既人,係我,呃妳既人都係我,

因為,兩年前,我有一晚發現個心,話我知,我唔再愛妳時候~,我好驚,因為唔知點解會咁

由個年起,我對妳感覺,受到壓力,愛已經唔係愛~係一種接受同習慣~ 想妳陪我行到最後

因為,我咁多散拖,都冇結果~ 除左妳肯陪我走咁長,咁耐~我覺得好安慰~

我真係覺得好安慰~ 我覺得,我見到妳個樣,我就唔忍心傷害妳,放棄妳,

因為去年,我喜歡左個阿妹~ 但又係妳面前,講我愛妳~ 對唔住~

但至少,今次係妳呃番我,,同家姐去旅行,但其實~妳同我一樣,都係緊張大家既心

唔想傷害大家~阿敏,其實我好愛妳~ 但一次,我既迷失因為妳我們~拍得太痛,太辛苦~

加上,去年,我妹佢,一直陪我傾計~ 我一時之間動左心

我覺得,今次分手,我覺得,我對妳總算有個交代~

另外,我冇向妳坦白, 對唔住~ 我只想,只係補償番,我對妳既愛, 又或者,妳對我既愛,

或者~ 我同妳一樣,都會平安快樂~,下個月係聖誕~,雖然過唔到第6年聖誕~

我相信~妳會找到,對妳好的人,妳搵唔搵, 係妳決定,

至少,可能唔會有人再呃妳~