尋晚我都訓得唔錯,算訓到啦,今朝心情雖然仲有少少唔開心,
基本上,我今朝心情,好平靜,都有少少掛住佢既,個陣,我諗緊好冇睇WHATSAPP,
我估佢應該唔會上, 所以~一直都忍住唔上線,不過今朝搭巴士時,聽住歌,之前一直話唔敢聽LOVE ME ONCE AGAIN
但又聽番, 之後,個心情,係DD唔開心,好似記唔起我同佢回憶了, 冇之前,咁深, 唉
之後,工人冇喇喇,又,WHATSAPP黎,叫我唔好咁傷心,神會保護我,之後,佢講呢個,真係,我即時忍唔住喊左出黎
今日返工,其實都冇咩心情,係想,搵野黎做,不斷搵野忙,唔想諗,但個心就,不知不覺間唔受控制了,有有眼淚流,
之後,係LUNCH TIME 自己,頂唔順,自己出左去,CWB~抖抖氣,出去,放鬆下,心情,
去左JP買飛睇007,之後,又唔想去飲野,本身見冇野做,就想上去金百利搵兒姐姐,但佢又未開門,
咁所以~ 我就,自己行去,維園坐下,影下相, 不過其實我都有,WHATSAPP過俾阿敏,
同佢講我好掛住佢,仲話,如果掛住我就打俾我,我唔介意佢搵我,食飯呀,見下都好,
今日坐係公園到,,自己拎住部手機,打日記,當然唔係呢個,
我講左,我心中說話~ 其實~去年個陣,我一早,已提出過分手,但佢唔肯,加上,竟然佢唔肯,為有我等佢講分手算,
而且~ 個陣個種感覺,其實已經~ 冇可接納對佢既愛,咁當時見佢又肯為你點點點時候,自己,,,,以為,一心,可以得既時候
就再為自己重新再愛佢多一次,算係,俾多次大家囉, 個年,已經~ 諗住,下半生,我們可以~一齊到,
之前我仲話,好肯定,如果我父母唔係度,都打算同佢白頭到老, 但係,事實唔係咁, 可能TIMING問題~
如果咁計法去,上年第,5年,其實係分左手, 唉 大家拖大家就真,佢話唔想哂我時間~
其實我未又係哂緊妳時間~ 短短,咁,SAD左兩日, 係架喇,第一日我係受唔到既, 不過~大家感覺真係唔同左,
其實感情愛情,真係一個學問黎,無論~大家心意,有幾好,同埋,唉 無論對佢專一,定係一心一意,都係死,
搵到啱,就一齊~,去到講感覺,就算你對佢有幾好,我諗,都係一樣,結束~
我諗番,樓下個保安姨姨睇到既,見到既,可能係真,不過~ 我覺得,冇驚到,亦都冇傷心,冇突然~
只係覺得,好頭好尾, 行到呢步,已盡了,加上,6年前,大家仲熱戀期,當然~更係講,陪著你走,一世一也不分,
同埋,陪你行到最後, 唉 歌仔先有得唱,BUT~唔緊要啦,我起碼感受到真正感情愛情,過程就得啦,
今次我同佢,根本上冇傷害性,好平靜,今次由史以來,算係我第一次,和平分手,
其實~佢有冇第二個,我都唔CARE! 因為每個情侶個個都愛新鮮, 唉
我已經感受到,無論男或女,到左,紅燈,就要停, 咁樣就會, 令你更加睇得更開,
我其實知道身邊好多朋友安慰我,呢個唔好,下次搵個更好, 其實~有邊次係更好?
有邊次係有TIMING?人可以搵到幾多個更好??我諗,自己一個會更好,
阿敏佢,成日話我,好想要人陪,好想要女朋友陪,其實拍拖,中意妳我先叫妳陪姐,如果唔中意妳,我使鬼妳陪,
我自己都得啦,其實講真,要陪既人,係佢,當然當時佢未開學,大家又係SINGLE~,加上,佢個陣又係空閒,
一到開學,佢已經冇時間啦, 佢根本,就係,因為,太得閒先同你開始~,一到左冇時間~或者好似佢所講感覺變左就結束
唉 其實個陣,仲後生,要風得風,要雨得雨, 有邊個,真係同你講十分愛呀,
好既野,唔到我,唔好既野,不停係我身邊出現, 我知道~我同緊呢個女朋友拍拖時,個個都唔睇好我地,
愛情係麻木, 同埋,好似迷宮咁, 迷失一樣, 不過~我心情的確~ 係平淡過以前,冇以前咁激了,
拍拖真係令我好大壓力,成日要花錢,花哂了, 唉 自己~都唔開心,失財囉,冇野架,
今日都算,好快冇事, 雖然係少少,唔慣,不過~ 一個人我諗,比起兩個人更自在得多
或者,無論,我同佢,有冇機會,真係講天意,同時間~ 同埋,有冇緣份啦,
冇既,未,朋友囉,有既, 未一齊囉,不過好肯定,幾本上,有情人冇朋友~,冇朋友多愛人, 就係咁~
尋晚攬住佢送俾我既公仔,唔知攬左幾耐,之後,就訓了, 總之,~ 分手第一日,已係咁既心情,
我同佢,由一見鍾情,之後熱戀,之後分手,之後一齊番,之後緊張期,之後嘈交,穩定期,之後,習慣,陪養,之後,慢慢安穩到左平淡,
之後結束~ 呢份真情,真係令我可以真情拍拖, 初初我們成日見面,同埋唱K~食飯~ 買野,XX,咩都有,
之後都冇再做,XX時,直到去到我唔再愛佢時候~一拖,拖到今年, 真係化了,,花兒也謝了,
ANYWAY,佢搵我就搵,唔搵,由佢,大家係朋友,就是朋友~ 做到朋友應該唔算傷害的,
佢將來,搵到就得啦,同埋, 佢都講過,同緊我一齊,又點會搵第二個,佢有冇第二個,佢自己知就得,
我估得黎,佢已有,我唔估佢一樣有,SO~ 我只知,我攰了,
我今次講真,唔拍拖了,因為我感受到了,無論~我對個個好,專一也好,都黎不及,感覺轉變了
所以我好佩服,我父母~同埋,我身邊既人,佢地可以~世水長流,真係可以白頭到老,
不過~我未老,已心老, 哈哈,自己一個浪漫~同快樂~已好足夠,
我第一個愛,係個位,PLAY BOY~第二個愛,就係呢個,都夠架喇,夠哂數,
兩段愛情,我已好足夠,我唔貪心,只緊要~大家快樂就得啦,^^ 我有時都會發夢見到呢兩個,
希望~呢段期間,分手期,唔好俾我發夢見到敏,因為, 夢可以令你,感覺會重生,
BUT~ now i tihnk never ,just can say that, 夠了,
今朝我落黎大堂時,以為自己好驚,原來,都可以~,尋晚仲幻想緊,到底係未,面對唔到,第,6座對面,
BUT 原來冇事,SO~^^其他~都一樣冇問題 ^^就係咁,
完~
|