尋晚訓訓下,發左兩個夢,第一個唔記得,第二個,肯定係我同佢結束的夢,
在夢中的她,佢SD信息俾我,同樣係夢到打俾我,佢問我,乜你唔知我有第二個咩?
之後,係夢到又睇到佢SD黎,佢講解佢同個女仔點識,點中意,點一齊時候~,我已醒了,
之後,咁啱,佢又係早上,WHATSAPP我,同我講,我知你對我好好,之後,我知道~
尋晚同樣,我11點,亦都SMS佢同佢講,我知既秘密~同祝佢幸福快樂~
今日我係巴士,同樣WHATSAPP問佢,呢個真係佢FD??佢話係,不過同樣,佢答我,but i like her
之後我心情,亦都驚訝左, 好似,我俾夢到,俾左個答案我,好似有一種於感一樣, 個夢,終於解開我們咁多年既了結,
同樣,曾經~我第一次第一日,我所睇到同佢有可能一樣,睇到我同呢個女仔有未來~ 至今,夢俾我所睇答案~都有結束時候~
之後,我再唔會留意佢了,因為,我同佢再冇可能了,我今日迷惘左好耐,回憶番,
我覺得,我同佢好多太多巧合既事,亦都小小緣份,但係我們好似好多TIMING 阻礙~好似,有種,小巧合咁一齊左,
但其實我們~唔應該一齊~同埋,我們好似有D小小緣故咁走左一齊~就始開左我們的愛,
同樣,佢同佢個女仔,咁巧合住係我對面既第6座,,好多野,真係咁巧合, 我覺得同佢,根本,唔適合一齊~
我們其實,只係,大家,得咁啱,有小釜緣故就咁開始左,長跑一樣, 我們~又一齊,又分手,又合,又分手又合,
應該有4次了,亦都係最後一次,~ 我覺得,同佢,已盡~ 所以~我今日決定,收哂佢曾經送俾我既禮物,
我亦都唔會再用佢送既銀包,我今日放工,去睇十月初5的月光, 我睇睇下,聽到周圍D人係到喊,
但我冇,一的都冇流過,感覺亦都冇 ,,,好似,睇化哂咁~愛情,親情,咩情都一樣, 我覺得文初,好偉大,
佢個角色,會保護中意既人, 亦都唔會開始~ 我覺得文初,就好似我~ 好似一個,黎呢個世界~守護住朋友,親人,
想大家開心快樂~ 我覺得,睇完之後,我覺得,帶領到我呢一刻心情, 今日,我打俾,卞文,同佢講,我分手件事,
同埋講佢知,我前度住我對面,之後,佢介紹左首歌叫,找對的人,入邊歌詞,同軒仔,講既對白,講中我心情,
當我聽到之後,個心,即時平復番,令我更加,體會, 我之後,想通少少,我覺得,無論~一剛剛遇到,好似中左獎一樣,
同樣地,無論一齊左,對定錯,都唔知咩結果~ 或者, 下一個,再下個,一到左,就是你所愛的人, 呢個就係TIMING~
不過~我自己~ 已感受左,人生既最長,去到終點了,起碼~我同佢有起點,走到終點~
我同佢緣份到左盡頭了,我諗,我們之前,一直所講陪你走到盡頭, 我諗係走到大家冇哂感覺了,我已深深安慰~
而妳呢一刻,已找到,中意的人,我很開心, 其實我好矛盾~ 我同佢一齊~只係,俾番小幸福佢,
同樣,佢都俾左咁多年感情大家身上,佢前度點對佢,我送番愛心俾佢,俾佢感受下,王子公主,起碼~,佢唔會遇到對佢唔好的人
佢依家先,25歲, 佢同呢個女仔,剛剛開始~,我估佢地應該可以走入教堂, 可以行到最後,
真係可以祝佢幸福快樂~ 至於佢未來,點走,點行,我已理唔到,希望佢同呢個女仔,唔會講平淡啦~
我自己亦都唔要求,再講追求,同,愛情了,我起碼~兩者,兩邊都試過哂,我已足夠了,
至於我有冇討厭妳~憎妳嬲妳,我覺得已唔值得了.因為,一開始~我對妳感覺一早慢慢消失
同樣,已唔值得我去愛~ 我要醒了,呢個夢,我已醒了,
剛剛我回家,覺得冇之前咁驚了,因為~我已重新開始~我既新生活~
妳已係我周圍~的感覺,重始消失,妳有妳住,我有我生活~
大家見到面,我未必彩妳~ 其實~我都唔係太中意佢姐,~只係,大家未找到真正目標~
我唔會傷心到,自盡的~ 因為,起碼我們曾經一齊過,有開始就有結束~
|