今朝我8點起身,今朝一直以為仲係7點半,
因為今朝阿媽問我跟唔跟佢車,我當然跟喇, 唔~我開始習慣番早番訓了,
因為多得有眼罩,所以特別好訓D~之後今朝拿拿聲洗面刷牙,換衫食早餐
之後拎埋飯盒,就同阿媽出門口,今日都算晏了,不過9點20分就返到公司~
今日一早就做哂野,之後,就,訓陣覺,之後,先繼續開單,今日公司中午時間有人黎,
所以我本身想係位到食LUNCH就換左,係4叔個位到食,順便,一路食一路睇番鬼同你OT~
不過尋晚個套新劇,我又冇睇,今日睇左少少,未完全睇哂, 今日我下午TEXT俾老婆,同佢講今個星期456日,都約左人因要俾比手信
之後佢都話,GREAT~ 之後佢又問番我今晚會去邊度食我話荃灣,一間,莎樂美餐廳~食排的
之後,今日SYLVIA佢 ,,,,全日都跟盡CINDY既JOB學下做,因為,下星期CINDY去日本玩,
所以~SYLVIA佢都好忙,同埋又要學埋我媽D JOB~WA~
今日,我係下午兩點至,4點期間我都好空閒,因為我係上午時間都做哂野,
之後,今日老豆,本身叫拎番個水WOO俾佢,後來,佢又問我有冇野做,我話冇喇,我都差唔多走,
之後佢話,佢個架車,剛剛整好左,想搵人幫佢拃番架,BOMA返屋企,之後佢問我得唔得,
我話得,,之後我上番公司BACK UP番D野就行得,
之後今日放工前,TEXT俾老婆同佢講我要拃車了,我話我老豆剛剛,修理番架車,所以我要拃車
後來,落到去,我就拃車,老豆當時坐我隔離~ 之後佢帶路,去柴灣,
今日第一日開番車,有D緊張,唉 今年已十年了,要續車牌~900蚊,唉
張單已SD左俾我了,不過未整, 之後去到中間發生左,兜錯線,=3=所以俾人BOO左一下,
BUT~我都唔係太熟個條路, 所以,搞錯左,後來,到左了,車行,後來我爸就落車,去拎番架車,
之後我又,見有時間就,TEXT我老婆仔喇,同佢講我拃BOMA~ 之後,老豆已準備好,
當時,我唔知自己入錯波,去左空波, 之後,好彩,發現得早,之後,推番R 後波,我先,慢慢咁,拃熟番,
今日一直,都跟住老豆架車, 都好順利喇,係中間個段我衝左兩次紅燈,但係,我明明係睇住老豆,又見到係轉左燈,應該唔係紅燈
之後,一直靠左行駛, 之後,見佢打邊個燈,我就自己轉太,唔, 今次,,我既反應比起早幾年既拃車反應相當唔錯,
有進步,~ KEKEK~ 今日,有驚無險,咁啱,當時老婆,5點幾就,WHATASPP我,當時我又咁啱,剛剛到左屋企樓下,
老婆平時好早就OFF左,WHATSAP<今次老婆為左等我返到屋企,就先,OFF~真係感動
之後,老豆把MANNING架車,泊係P場,而我就係,迥船處等佢,
之後,我叫佢順便車我去荃灣,好彩,我最後揀左叫佢車我,
今日,一去到,我就人有三急,搵廁所~ 唉~ 之後,我CALL卞文,話佢知我到左了,
之後,我就企係大,紅輝到等佢,之後,6點半就到了,之後我們,一齊行去佢所講既西餐廳~
今晚,終於可以食牛柳了,正,,7成, YA~ 今晚好開心,我同佢終於可以合照了,
我送左隻杯了,同,CHOCOLATE YA~
今晚真係好飽,~ 後來,食完野,食埋雪糕~YO~
之後我們就走了,之後,佢話陪我行去,我搭車地方,不過~我好似行錯左,
=3=失憶=3=死囉,我仲未慣,係香港既時間~ 我隻眼好痛,-3-唉
好熱,真係討厭~ 依幾晚,真係早番訓,真係夠哂精神` 做野都集中過人,冇得頂呀HAHAHHAHA~
= =好了,早抖,
|