SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 98
累積人氣: 22265

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 4 日  星期二   晴天


今日約左卞文食晚飯,仲有就係今日幫手拃車 開心 分類: 未分類

今朝我8點起身,今朝一直以為仲係7點半,

因為今朝阿媽問我跟唔跟佢車,我當然跟喇, 唔~我開始習慣番早番訓了,

因為多得有眼罩,所以特別好訓D~之後今朝拿拿聲洗面刷牙,換衫食早餐

之後拎埋飯盒,就同阿媽出門口,今日都算晏了,不過9點20分就返到公司~

今日一早就做哂野,之後,就,訓陣覺,之後,先繼續開單,今日公司中午時間有人黎,

所以我本身想係位到食LUNCH就換左,係4叔個位到食,順便,一路食一路睇番鬼同你OT~

不過尋晚個套新劇,我又冇睇,今日睇左少少,未完全睇哂, 今日我下午TEXT俾老婆,同佢講今個星期456日,都約左人因要俾比手信

之後佢都話,GREAT~ 之後佢又問番我今晚會去邊度食我話荃灣,一間,莎樂美餐廳~食排的

之後,今日SYLVIA佢 ,,,,全日都跟盡CINDY既JOB學下做,因為,下星期CINDY去日本玩,

所以~SYLVIA佢都好忙,同埋又要學埋我媽D JOB~WA~

今日,我係下午兩點至,4點期間我都好空閒,因為我係上午時間都做哂野,

之後,今日老豆,本身叫拎番個水WOO俾佢,後來,佢又問我有冇野做,我話冇喇,我都差唔多走,

之後佢話,佢個架車,剛剛整好左,想搵人幫佢拃番架,BOMA返屋企,之後佢問我得唔得,

我話得,,之後我上番公司BACK UP番D野就行得,

之後今日放工前,TEXT俾老婆同佢講我要拃車了,我話我老豆剛剛,修理番架車,所以我要拃車

後來,落到去,我就拃車,老豆當時坐我隔離~ 之後佢帶路,去柴灣,

今日第一日開番車,有D緊張,唉 今年已十年了,要續車牌~900蚊,唉

張單已SD左俾我了,不過未整, 之後去到中間發生左,兜錯線,=3=所以俾人BOO左一下,

BUT~我都唔係太熟個條路, 所以,搞錯左,後來,到左了,車行,後來我爸就落車,去拎番架車,

之後我又,見有時間就,TEXT我老婆仔喇,同佢講我拃BOMA~ 之後,老豆已準備好,

當時,我唔知自己入錯波,去左空波, 之後,好彩,發現得早,之後,推番R 後波,我先,慢慢咁,拃熟番,

今日一直,都跟住老豆架車, 都好順利喇,係中間個段我衝左兩次紅燈,但係,我明明係睇住老豆,又見到係轉左燈,應該唔係紅燈

之後,一直靠左行駛, 之後,見佢打邊個燈,我就自己轉太,唔, 今次,,我既反應比起早幾年既拃車反應相當唔錯,

有進步,~ KEKEK~ 今日,有驚無險,咁啱,當時老婆,5點幾就,WHATASPP我,當時我又咁啱,剛剛到左屋企樓下,

老婆平時好早就OFF左,WHATSAP<今次老婆為左等我返到屋企,就先,OFF~真係感動

之後,老豆把MANNING架車,泊係P場,而我就係,迥船處等佢,

之後,我叫佢順便車我去荃灣,好彩,我最後揀左叫佢車我,

今日,一去到,我就人有三急,搵廁所~ 唉~ 之後,我CALL卞文,話佢知我到左了,

之後,我就企係大,紅輝到等佢,之後,6點半就到了,之後我們,一齊行去佢所講既西餐廳~

今晚,終於可以食牛柳了,正,,7成, YA~ 今晚好開心,我同佢終於可以合照了,

我送左隻杯了,同,CHOCOLATE YA~

今晚真係好飽,~ 後來,食完野,食埋雪糕~YO~

之後我們就走了,之後,佢話陪我行去,我搭車地方,不過~我好似行錯左,

=3=失憶=3=死囉,我仲未慣,係香港既時間~ 我隻眼好痛,-3-唉

好熱,真係討厭~  依幾晚,真係早番訓,真係夠哂精神` 做野都集中過人,冇得頂呀HAHAHHAHA~

= =好了,早抖,