本身今日諗住老豆會車我返工,點知今日有人上黎整野,
老豆就要晏D走,而我今朝連早餐都唔食就出門口,
返到去前去左K店買雞批同奶當早餐~ 我依幾日玩番神魔之搭,
之前都有玩既,不過今次比上次上左心,可以玩到好耐,好長時間~
已玩到,LV12..我個隻GAME,不停有新朋友ADD我,
今日係星期三了,今日唔知點解,我既第6感,覺得老婆今日會搵我,可能因為我就黎走喇
但係佢今日下午兩點真係搵我黎,@@WA~我既感覺,真係準~ 哈哈.
佢真係問我既心情,佢仲興奮過我,哈哈,唉~ 就係咁
今日LUNCH工人煮左番茄豬似蛋飯,正,又健康~哈哈
尋晚因冇時間跑步,今晚跑了, 今日,本身想問老婆,今年帶佢黎我屋企好冇佢都冇答好冇
覺得佢唔想黎,定係佢太忙,或者佢未肯定,唉 算,
死喇,小資女孩向前衝呢套劇香港又未完,去到加拿大,又要,上網睇番,OH NO 好唔想
原聲的確搞笑D既, 最近~公司~我們一路做野一路睇野,一路傾劇集同明星
CINDY就非常中意睇依家呢套,9點半, 唉 都唔知有咩好睇
阿JUDY就同我一樣追緊小資女孩,,,佢就睇原聲,我就睇香港版
不過~黎緊睇埋兩日就冇得睇LU~要飛了, WA~日子愈黎愈近了,我既大日子,
好緊張呀,好興奮喔~ 今日放早左,未到5點就放工了,我今日本身想搭962X/962B~
不過我都係揀左,930,去KWAI 芳,個邊,唔使企咁耐.而且巴士更有位坐,
雖然~未咁快到,轉車站,不過好過冇, 今日係車到,睇YOUTUBE,同埋,玩game
今晚工人煮左雞亦同,西籣花,@@正, 今晚我7點幾就去跑步,
跑完步,返黎,做多次少少體操,之後,就去沖涼,準備睇8點半,風雲天地,
之後,又玩,GAMES~之後周圍禁下,點知,發現有信息,OH NO
好耐先發現,我以為玩GAME D人唔講野,所以~冇乜理會,6點半到,我8點幾先回左幾封信,
希望天日先收到喇, 天日唔知飲唔飲茶呢,應該唔飲,因我都帶飯,
佢地又冇聲氣,SO~ 咁就算~返黎先飲過,
今日返黎拎番張保險個張野,拎埋過去, 喔,記得要帶對SHOE
唔~ 時間真快~都係唔好諗太多,順其自然喇,
|