我尋晚同馬來西亞既小妹妹傾計,差唔多兩點先訓,
今朝早都係12點半起身,醒左,之後開著電視~因為,6同日,中午時間做步步驚情,
之後我睇完先洗面刷牙,之後食午飯,今朝工人話我知,FEIFEI佢本身想約我今日出街
不過佢冇WHATSAPP我,所以我唔知道~不過我今日本身都想出,想睇戲,想睇恐龍
不過場場爆滿,SO~留係屋企,今日係父親節,本身老豆都問我去唔去飲茶,唉 唔去喇,飯都食
而且上星期已飲左,而且尋晚又食過飯,唔使喇, 我今日係屋企自己唱下K,本身尋日已想唱
不過~尋日掛住上網睇台灣SHOW ,所以先冇唱, 之後,今日,桂薇LINE我,佢問我係邊,佢好悶喎
唉 我夠悶啦,未搵D野做下囉,本身尋日開始已執行李,結果未執,WA~時間真快, 話咁快,已星期日,21號了,
明晚,我會同,ALEX 同,JENNIS食飯,約好了,之後下星期二,23號,就睇醫生,唔~
今日雖然係悶悶地,不過時間總會比之前快左好多,話咁快已,6點幾,黃昏,
今晚又有得睇,今晚睇李,喔~尋晚10點半有個SHOW,我都忘記左睇,不過算,睇唔睇都唔重要
至重要係準備哂去加拿大既時,千其唔好唔見錢,同身份證,
同埋機票,唔~好喇
|