唉 尋晚睇完大時代就訓了,今朝8點起身去過一次廁所,之後再訓過,
之後今朝10點老豆叫醒我,之後,個天都黑了,仍然下雨天,之後,今朝老豆車我返工
今日老婆仔原來10半到就WHATSAPP我話我知黑雨小心,
之後,今朝我係屋企冇食早餐~之後,同老豆車我返工,之後,我們一出去,就好大下雨了,我老豆好小心地渣車,
而我,就睇住D雨愈黎愈大,之後我們大概,11點15分,返到去,之後來我們一齊食早餐~ 個時以為大家樂冇哂早餐~
之後,見到又有,之後,我買左兩份早餐~一份佢一份我~ 之後佢個份特別快,我個份,特別耐= =
唉~之後,食完野就上番公司做野,今日都係咁喇,上到去先睇到老婆俾既信息我~頭先我未話老婆10點幾SD俾我既,
就係我返到公司先知道~ 今日好耐未試過咁精神做野了,今日帶飯食,食左個腸仔野菜粉絲飯,
之後,今日好忙,好多單要改~ 唉 之後,做到1點,之後,就上網睇番小資女孩向前衝, 之後,睇完,又食完,
之後醒起,要去,銀行打PASSBOOK~ 之後,拎遮行去西寶城, 唉~又小左了,
激死,點算好,諗起小倫就煩了,唉 點解佢咁大個人都唔識草錢架, 又要靠我俾錢佢,交租,
其實如果我當初唔係識佢,就唔使每個月都SD錢俾佢,唉~無奈~ 我草極都草唔到了,
每個月,又要俾家用俾老婆,又要借錢俾小倫,唉~煩到嘔茄,
我星期日個日,忍唔住講左俾老婆知,我加人工既事, 都估到喇,見我加左,佢又想加,不過我唔理佢,
我D錢唔係可以成日要分俾人,~ 當然,小倫佢一日未搵到工,一日都要我去幫佢,
如果我唔幫佢,佢就訓街, 唉~ 真係難做, 今日,我都以為,會坐阿媽車回家去,
不過放工時間又冇雨喎,今日搭左,962X~ 返到去,都係6點15,去到轉車站,之後,搭52X 返到黎
啱啱好,6點25分,上到去都6點半了,,,,,今日,我有搵阿麗佢,問佢今個星期6點,
之後,,佢又話就阿珊,,今日我又搵阿珊,阿珊差D忘記左我們約好了,
本身想出去,CWB~ 但阿麗死都話,=3=好難, 好遠,頂,佢之前幾大口氣講冇所謂~
又係識講唔識做, 唉~ 之後阿珊,佢話,睇下到時得唔得閒先,之後, 佢頭先,夜晚,今晚佢又話,如果~唔得閒我們自己食,
如果~ 唉 呢個世界邊有咁多如果~ 之後,今日我都通知哂佢地黎緊星期6點幾,係邊度等,
今晚,工人煮飯~ 食完飯,我就,抖一抖,睇電視,之後,差唔多,睇埋8點半, 之後,就唱K~
今晚仲係同阿媽大合唱, ~ 我今日係公司到計數黎,計我D戶口幾多錢,可以草幾多,
今晚我亦都有,SD比比相俾老婆仔,老婆仔都好中意比比,哈哈,
今晚9點幾打過俾姨媽,問佢個邊有冇得買我個支洗頭水,= =係冇既,唉
算,都係要,我,拎過去~ OH NO~
今晚我唱完K後,我就打俾YC傾陣電話∼ @@佢EX想同佢繼續一齊愛下去,走下去
可惜,我老友,兩個字,好煩,同放棄∼ 三個字唔理佢,
COOL∼ 哈哈,掂,YEAH∼
|