尋晚睇完大時代後,諗住可以訓番好教,點知,完全訓唔著,死喇,尋晚,好精神~
之後係夜晚,半夜之下,我仍然都感到,頭惱精神~ 但係,完全又感到好眼訓,但又唔係完全訓得著
之後,一起身,做左幾樣野,3點睇電視,之後,上網,之後,一到左,4點幾,打俾小倫,一傾,就傾到,今朝7點,OH NO
今朝傾傾下,我媽就著左電話聽到我同朋友對話,之後,都唔傾了,因都天光了,之後起身去廁所,
之後再訓番,一訓,就只得4個鐘,唉 10點,老豆都叫我起身,本身真係想唔返工,
唉 不過都係算,個陣時又未完全起唔到身,之後,我都要起身,洗面換衫返工,
個陣洗完面後,返房,見到有信息,之後,一睇,,E~老婆仔, 之後,佢HI我,問我係未剛剛起身,
之後佢又話,你就好喇,日日返咁晏,之後我又話,妳都好呀,日日可以返咁早,我都想早番少少呀
之後,佢就話,算吧啦,之後又問我今晚去邊,我話回家吧,之後,我們就談談情,SD下,心心相印既公仔,^^
因為我同佢講,今日係,520~ 所以特別同佢講,我愛妳,~ ^^ 唉~一年一次咋,呢D特別日子,
亦都係我阿嬸生日大日子,之後,今日,同老婆,SD左唔係好多,之後,傾到,食飯,之後,冇傾了,
之後我今日成日都拿住TAP上網睇台劇,同卡通, 高達,TRY~ 同,小資女孩向前衝,
今日終於睇哂了,第8集, 今日天氣突然間,行雷,仲要係,黃雨轉紅雨,
今日著左對,又係唔應該著既SHOE~ 唉~ 濕了,
今日,都幾狼狽~ 成身濕哂, 今日返黎前,仲係過馬,被兩架車,,把水,駛埋黎,我有遮都擋不住了,
唉 好彩老婆,佢近,MTR~ 如果唔係,佢真係病了,
今日我同傑關於,我第時想開間波SHOE STORE~ WA 原來,SHOE真係唔易做,~
唉~ 不過~ 唔知呢,好想試下, 我有D,,感覺對自己冇咩信心,係既,我一概不知,
不過~都係草錢好D~ 草夠錢先講下一步點做,時機一到,先再算,~我今年就31歲,~過多幾年,都係3張幾,
仲有排~ 加油,~YES~
今晚,好耐冇係個個,CHAT ROOM同珍珍佢地傾計了,~^^ 算,開心既,YA~
|