SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 66
累積人氣: 22088

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 22 日  星期五   清涼


這兩晚都是出街吃飯,不過今晚不小心留左一把雨傘在麵店 滿足 分類: 未分類

尋晚冇打日記,今日打番,尋日我都係10點起身,今日都係

尋日放工約左小敏出,MK 食飯,當然,我放工首先去,上環拜麻麻,之後先出MK~

之後,約左佢6點15分,去左朗HO坊食元氣SUSHI~,呢兩晚都食左兩餐了,不過今晚去左荃灣食,

仲係去左,YC間爭鮮食野, 尋晚我請左小敏食SUSHI~,今晚就卡文請我食SUSHI~

尋晚,我同小敏食完飯後,佢請番我食甜品,多謝哂妳,今晚亦都多謝卡文請客,我今晚完全唔使客氣,^^

尋晚同小敏食完甜品後,同佢行左,朗HO坊一陣,出邊太熱了,唔想出去,熱死, 尋晚都好開心,小敏佢真係好搞笑,

簡直係童真的,同我一樣呀,哈哈,哈,唉~ 我同佢尋晚行到,8點幾,之後,我們就搭番,MTR各自回家了,

今日,我返工今日真係忙到死了,之後,今晚約左卡文食飯~,我今日都係放,5點半到喇,之後直搭MTR~去荃灣,

差唔多,6點15分到,  今晚去左,YC個邊食,WA~  今晚食左好多野,之後,我.WHATSAPP左YC佢,

同佢講我們坐係,22號位,之後佢行黎,@@搵我,太好了,今晚我亦都等YC放工,一齊去唱K~

之後,今晚,同YC返番屯門,個邊,不過我要陪佢去左食麵,不過~今晚開心過頭,明明我有帶把遮,唔小心,忘記左,留在,麵店,

唉 之後,走左之後,完全忘了,之後,我放下了地下,之後,出左去等YC埋單,唉 去到唱K~,唱唱下先記得,有把遮,留係隔離麵店,

激死, 心掛掛~ 希望明天記得返去拎番, 今晚,華麗轉身,又大結局,冇睇到,就連大時代都冇睇,

今日,係公司,到,我同媽講左,工人話想8月返印尼~之後,阿媽當時唔批,之後我又,WHATSAPP俾工人講佢知,我媽,唔批妳返去

之後,今日,發生左,爭執,當時,工人佢好唔開心咁,係,WHATSAPP到,發脾氣,話我媽,真日搞到佢好SAD~

唉~ 之後,又話,做到,9月唔做,仲話返左去,唔返黎做,頂妳,家陣妳話是呀,話唔做就唔做,~

咁不負責任,今晚老豆打俾我,同我講番,佢同媽同工人三個人傾好了,佢話,12月俾佢返去,14日,

至於8月就唔返去了, SO~ 唉~ 真係,無奈~ ,,係,雖然妳真好慘,不過~妳唔應該為左,我媽唔批妳返去就講唔做,

點得架,我父母話哂幫妳唔少呀, 今次因為自己家事,就唔做,, 妳又真係,唉 算吧啦,

我今日,11點幾,打俾黎太,同佢講明天下午兩時,在西環新中華門口等,

唉 我明天,請佢飲茶啦,話哂,第一次飲茶,不過~ 可能黎太都未必肯俾我請,反而會,AA~

唉~今晚,又冇睇,小資女孩向前衝了~  天日,飲完茶飛番去,屯門個邊拎番把遮,

希望個位工作人員,可以俾番我喇,都幾貴下,我唔可以唔見架,~ 唉~ 好彩,我個陣時,記起留下了把遮,仲有時間叫個位老細WHATSAPP番俾同事

叫佢明天返工還番把遮,~ 今晚我都請番YC唱K~,4百幾蚊, 夜晚係貴D~

今晚我同,卞文食飯,都傾左好耐了,傾左好多計,同,佢講,,上次約左,5嬸食飯, 唔,

之後又講番,上次,工人,洗,窗簾時,唔小心,整錯外面同內面, 之後,我仲話我更正番叫佢點做,而阿媽佢又好反對我出聲,

之類,連卡文都話我更正係好事,唔唔~ 咁呀,呢兩晚,就係咁完結了,

我今晚都唱左好夜,1點幾了, YC,愈唱愈HIGHT~ 因為佢太耐冇唱了,

之前佢好無心機唱,因為,一直開唔到聲,今晚,我就俾哂時間開聲唱歌,就是這麼簡單,

喔,係,今晚,我同卞文食飯時,當時,用,WHATSAPP俾YC時,佢見我用筆劃時,佢覺得我打字很快,

講依D~ 都係一樣,同,打電腦一樣,打慣左,一定快,^^ HEHE~  YO~

原來冇打一日,真係有D唔慣, 話咁夜就半夜兩點52分了,

明天係表姐生日了,~祝佢生日快樂~^^

EE~22號,今日都係,KAT HUI生日, 雖然我們再冇搵大家了,不過~有心就夠,

好了~訓吧