尋晚兩點先訓,,太早,又未必訓得著,後來搵野搞下,唉 尋晚太攰了,
今日又係6月1日,星期一,今朝我都係仍然晏起身,今日要去SIMS,不過我改左,下午去,
因為,早上,去既話時間就好緊迫,所以,我早上,返公司先,做哂D野,之後先慢慢去九龍灣,
我今朝老豆,10點就叫我起身,之後,我都仍然不起,好攰,好想繼續訓下去,
不過工人,都仍然叫我起身,-3-HEAHEA下,都差唔多,10點20分了,個陣老豆又出門口了
我今朝,都慢慢搞,愈搞愈晏,唉 今朝,11點先食早餐~,個陣今朝又禁電話~
今朝,都差唔多,12點返到公司~,一返到去,見到老豆就係到了,今日好忙,不過我都盡量搞好哂野,
前一日,我未話,我PASS BOOK有問題既,而且答應左小倫,今日要過數俾佢,
不過全部都係好晏先做,唉~今日夾哂單,所有工作上,的東西~ 之後,差唔多,兩點幾至三點期間就走了,,
今日,點幾,老婆,WHATSAPP我,我們傾陣計,今朝都有既,我今朝都問佢,中唔中意愛琴,之後佢話OK LA
之後又問番我,尋晚食飯點,之後我話 食到9點,之後行陣,差唔多,9點半,先回家,
後來又問佢,佢幾點走,佢話9點9,之後,佢又問,HAPPY?,我話冇咩開心既,係見我朋友好慘姐,
之後佢就唉了,之後佢又話諗到要咩禮物了,佢話想配番新眼鏡~ @@呵呵,佢既新眼鏡仲貴過,狗仔眼鏡~哈哈哈,
唉 唔~今日,我去左,HK BANK~整理銀行存款簿,唉~ 我走之前,仲要 SD俾兩個人= =唉
雖然小倫份人的確好誠實,同埋,好勤力咁搵工,不過我都開始有D擔心,同壓力,唉 十不相滿,
我真係,壓力好大,因為,,唉 俾錢,,不過算喇,諗落自己~當日係我自願,幫佢先,冇得怨
ANYWAY~ ,,我突然間,諗左一樣野,阿雄單野, 可能~今次,我既行為,表示左,我同阿雄朋友關係,要完結了
我諗佢都FEEL到,我無情無義,所以佢係LINE到先,封左我姐,都好既,
證明,我依家,個心境,同個心,都真係變了,為左保住D錢,而失去一個二個既朋友~
就當我為左錢,自私吧, 我覺得我咁做係冇錯,絕對,SO~ 我諗,我係一個,成功,同,堅持的人,
SO~ 我真係大個了, 成熟了, 喔,今晚同,家姐WHATSAPP,佢話我個樣似愈黎愈似我叔,
佢話我個樣好敦厚~ 解釋,少少成熟了,哈哈, 唉 我都咁大喇, 敦厚左少少,都唔出奇,
總之我唔係面皮厚就得啦,哈哈哈, OK喎, 呢句,
而且我今晚同李太,又講黎,金句,身心健康就身心樣貌~ 哈哈哈,YEAH~
唉 今日我都係,6點返到屋企,雖然今日我早放,4點幾收工,係九龍灣走,不過返到屋企都要,6點,所以~
唉 今晚個套,小資女孩向前衝,冇睇過,陣間睇,就連雙子星,我都冇睇
今晚我都打左俾,姨媽傾計,唔~都係傾南苑,就係咁, 今晚,@@閃電俠ENDING了,
原來今晚最後一集,好彩咋,如果唔係,我都,走得唔愉快, 唉
頭先,我心諗,我幾驚老豆話我,HAIR CUT 又短了,好彩,佢冇野喎,可能~我剪番平時長度,所以~佢,,冇EE哦哦,
感恩,感恩, 哈哈哈,唉 今晚同呢幾日我都冇搵YC~佢都好忙,因為,佢依家返工又有一個新目標了
總之佢依家成個人都好輕鬆~係除左個次,NC 等佢,打後都冇聽了,NC的事了,
佢快樂~,我就快樂~^^兄弟幫~ YEAH~唉 今晚又係星期一,又要睇大時代了,
唔~ 喔,今日下午黃昏,阿珊,WHATSAPP我,問我星期6食成點,唉 好煩,
又問我,係邊度食, 又要打又要答, 後來我答哂,我就最後回應係,55,但佢唔知咩叫,55-3-唉救命, 要解釋~55=唔唔
唉 算吧, 今日既,6月份,又開始了,今個月,21號,父親節,@@正日會多人,MAYBE<早一日食,或者,
未知, OK 啦, 就係咁
|