WA~今朝一早我個鐘好大聲咁嘈聲我了,8點45分,不過俾我禁息左之後繼續訓,
訓到10點自己起身,今日特別精神~唉~尋晚個套新劇我都未睇,不過~我覺得唔係幾好睇,所以一集都冇睇
今日搭車,聽歌,今日11點幾返到公司~今日,好快完成工作~今日12點半食飯~ 今日食左個BROCOLI雞肉飯,
好味道,今日好快做哂野,計單,開單,FILLE 唉~今日下午~落去左買支野飲,今日4叔冇喇喇去整碎紙,好少可,
而我更幫手喇,唉~今日阿希話我知,尋晚LES BAR 班女HI到打交,@@唉,好彩我走得快,
佢差唔多早上7點先回家,玩到天光,真係,俾個叻字俾佢,LIKE~
今日,我下午~,性起,去對面眼鏡店睇眼鏡~之後,今日冇喇喇,又想買新眼鏡~我屋企差唔多有好多款了, 唉,@@總共1000蚊,
老闆~計平我,太好了,仲要整埋,激光,防止~電腦光,影響對眼,太好,而今日,我放工,終於打到俾老婆,搵到佢,同佢傾電話
起初諗住約佢今個星期食飯,~點知佢話要OT~係既,新年流流,好多貨要入,一定忙,
講番尋晚去M記同希食飯時,走左之後先記得留低左部電話~我仲差D俾人拎走,好彩返轉頭,
聽朋友講,有個男人想拎走我手機,@@不過我係睇唔到,不過每次咩人,都好,第一時間阿希會講我知,佢遇過咩人,見到咩人,
犀利~ 唉~,,,我近來係三個月,我打左好多篇日記了,唔係講老婆,就講同希出街,同小倫傾電話
早幾日,突然好懷念以前呀,以前,係加拿大生活真係好開心, 得閒,自己去下踩單車,打BO令, 同埋打籃球~
日子總會俾香港更快,更開心,以前除左唔開心係讀書方面,其他大至上,生活都好休閒,冇壓力,冇負擔,
唔會驚俾人呃錢, 依家,唉~唔好玩錢,欺騙真心呀,各樣既野,都欺騙哂,,而且~愈黎愈大個時候~睇既野,反而見識多左
就好似,第一次落BAR~可以真正現實中認識朋友既機會,相當大,我諗起尋晚,阿希個位朋友~唔知係未老闆~佢初時誤會左係我帶希落BAR飲酒
因為,阿希佢,心情差,同唔舒服關係,我感覺,個位老闆以為,係我叫佢落黎,唉~太多誤會,不過~就係一個誤會,所以我更加清醒,去面對呢個誤會的情況
我發覺我自己對老婆痴身左好多,就算,佢好耐冇搵佢,我個心仍然存在著她的存在~ 口不對心,係每個人都有,唔至我一個,
男男女女都有,不過~我會更加,更加痴身, 但其實感覺好辛苦~係,當然~愛一個人,係幸福~但亦都係辛苦~
辛苦係指掛念,幸福,就係佢仍然都屬於你,所以~就算,冇搵大家咁耐,佢仍然都係你的人,呢種感覺,係一個挑戰
唉~無無聊聊左三個月,今個月,應該唔使點去見老婆~因為,佢超級大忙人,返工放工,之後,同佢公公飲茶,行街,食飯,過年,
等等~而我,下星期年初二晚同父母去睇ALAN TAM演唱會,又來了,又要逗利是,@@過左年之後我先去剪頭髮~
本身之前諗住去剪,但最後都冇, 唔想玩,唔想洗錢,有得洗,冇我留,唉~矛盾~
我寧願乖乖咁留係屋企睇電視仲好,我尋晚又MISS左睇閃電俠,唔使睇喇,成日星期一都有節目,激死,
我遲下要姨媽佢地夏天通常天氣幾多度,我成日都唔記得,個邊天氣唔係好熱,但夜晚一定涼,
SO~ 就係咁~話咁快又,12點,又一日,今日下午同小寶傾,WE CHAT~佢打英文,我打中英,方便,好彩佢識睇呵呵呵,
好喇, 今日時間差唔多,又係時講早抖,
|