SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 174
累積人氣: 22341

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 1 月 10 日  星期六   晴天


發毛日 鬱悶 分類: 未分類

唉,尋晚我都唔係幾訓得著,因為,尋晚,過得好激動~因為,尋晚係一個唔愉快既一晚黎

心情一定失落,比平時更失落,我都好難平靜~唉~尋晚心的確令人激動同埋衝動

但又因為我唔可以~去怪責我老婆,所以~自己去承受,唉,我一諗起,尋晚既事,我心情就好DOWN~

我第一次遇到呢種事情,又難怪自己個感覺,反而,又令我諗到一樣野,拍拖,只係兩人的事,

但係,對方既親人,朋友,無論對方既身邊人出左咩事都好,個種感覺,係的確好難落台,

因為,平時,我們都會平靜度過每一餐飯,但係今次,實在,難易估計,到,一連串突而其來的事情,

我本人雖然有時候~好自私,我知道自己有陣時都唔理佢感受,同埋,個種趕字的感覺,

可能~發生的事,總係,唔會係我發生當中,因為,每所發生的事,都會我自己本人都係留在家中,

更何況~ 我日日等待我同女朋友的約會十分緊張, 但因為今次我學識包容,所以~我並冇當面去怪佢,

同埋俾壓力佢,因為我知道~失去親人的感受,係難過,傷心,其實我諗緊,如果佢公公出左咩事,而令佢心情難平袱

我應該係俾時間佢去冷靜面對,定係,去安慰佢呢,因為,雖然我係佢既另一半,,但係我都要,去理解佢既心情,

我其實好多時候都自欺欺人,我自私,不過~最終,我都冇因為佢尋晚事,而罵佢,因為,呢個時候~我要俾空間佢

雖然今日,我心情,都一般,但係,我今次會緊記,下一步,承受既事,更會大的考驗~呢個就係第6年既感情的生捱

亦都係考驗,我同女朋友~的體諒,唉~總之就,大家彼此讓步啦,

今朝我都好晏起身,一起身開手機,小倫俾信息我,佢話星期4個日放工,發現對眼,起哂紅筋,當時我都睇到,係相中

佢都入左醫院~原先今晚會一齊食飯,同埋我呢排心情更期待佢還番,500俾我,

但係,又發生事了,唉,佢真係,係既,佢之前都同講過佢因為偏桃線,會影響對眼,

但我唔係好肯定佢係未因為咁,加上,佢咁多年黎,又夜訓,又食無定時,咩都食,唉

佢既健康,真係令人擔心,之後,今日幫老豆抱住兩隻狗,去上車,而老豆又車我返工,

佢自己就帶兩隻狗去,剪毛,今日,我返左一個鐘,之後,點幾就返屋企,

放工又打俾阿希,傾左陣計,都係傾關於佢今個星期三上左去健康中心,買左健康食品,

佢話好似,WORK喎,唔,就係咁,今日一返黎,我就上網睇八卦神探大結局,

之後,睇完,突然心情,又下降左,又失落,又諗老婆,又諗尋晚既事,好似好多野,迫埋黎咁,

之後,我就上TAP原本睇既星星,都睇到一半,就唔睇,之後,自己發呆左一陣,之後,再,SD D野俾老婆,

唉~之後,太,SAD了,喊左,喊完心情,好好多了,

原先今日想一次過睇哂,十大中文金曲時候~我又忘記左,阿媽佢,出邊大廳又REC左,

搞到我今日非常悶,同埋,有少少,唔知自己想點,

今晚,又係屋企,食飯,而我們一路食一路睇十大,今年十大,有,ALAN TAM 真係,新歌手比不及上舊歌手既,興奮~感覺

個團火唔係人人都做到,我好懷念,陳百強,張國榮,阿,MIU~佢地一班,,個種感覺,係我心都消失了,

唉,依年,自己個心態慢慢不斷成長成熟,真係,難得一見, 總之就,幸福~唔係一下子就做到,

因為,點滴在心頭, 今時今日既我,真係可以~平靜,

但係,衰在我愈黎愈怕悶,同寂寞~好多時候~好想人陪,好想自己~不斷咁,尋求快樂~

話咁快已經十年了,30歲,人愈大左好多野都改變左,

不過~我希望~我自己要學識,看開,體諒,唔好咁自私,因為,生存並不是為人,是為己,

更何況~我老婆,都大個,我要,做得更好,我要俾老婆知道,我要包容佢,

因為,我心中,除左愛情之外,都要接納老婆,家人親人,朋友~每各種的事情,

我會,好好咁,接受~而我自己~就算,有幾唔開心,都要唔開心一日就夠,唔好過多,

因為,唔開心一時,但係,愈係執著,個樣野,自己就好難繼續行落去,

我其實自己好多時候都唔識接納我女朋友既家姐細妹個D~ 因為係我愛情當中只有老婆一個,

都唔會去JOHN第三者,係我飯局中,因為我俾錢關係,我好計較~幫埋人比錢個種感覺,

曾經我係冇所謂~願意付出,肯同老婆朋友家人食飯,但係,係第3年個段時間~我開始討厭了,

開始自己自私左,唔理老婆身邊人感受,我應該點做,因為,可能我獨生,唔識同人分享,所以

連拍拖,我都想佔有老婆一個,所以,好多時候~會令老婆難堪~ 唉~依家,愛情路上,真係比以前既關口,更難行呀,

愈係行得耐,就會,顧累既野更多,可能有一刻有一日,會走左分手既念頭,

但係,我同老婆就未必~因為,我同佢慈場,感應,比較強大,有好多既吸力,吸住我們既之間,

所以~我相信,愈幾難行,我都會誇過,每一年既關口,

唔~ 仲有就係,希望小倫會早日康復,