話說,尋晚訓唔著~因尋日下午去搵家姐時候~買左杯咖啡飲,
點知尋晚成晚都訓唔著~後來半夜成晚都拎住手機睇BUTTERFLY個討論區~
之後,又係咁搵人傾,之後~差唔多4點幾到,又有一位女仔想搵人傾電話~後來,我就俾電話佢,同佢傾左幾個鐘頭電話~
差唔多今朝8點先傾完,=3=攰到爆呀今日,之後,今日去返工搭車時候~想打俾老婆~但因我想知佢家姐幾時到香港後,
第一次打,聽唔到,第二次再打去,就俾佢罵左幾句,佢態度~好燥~ 燥到,佢第一句就話,做乜呀~ 我話,冇呀,問下妳家姐今日幾時到
之後佢完全炆到,想同我嘈交~後來,我就忍唔住問番佢,妳做乜呀~發咩脾氣呀之後佢係咁話,冇野呀~ 之後,我嬲得滯,我就收左佢線,
之後~我就上車了,之後,差唔多10點先返到公司~今日成日都好攰好眼訓,
之後,我見佢地未返,我就訓了,訓到12點半,就醒了,之後,12點45分到,試下再打俾老婆多次,點知,佢仍然都好炆~
都唔知佢做乜,一係佢今朝太攰~唔想講野,下午一來太忙所以唔想解釋~ = =唯獨呢個答案~攰
唉~總之今日感覺,又唔開心,,又眼訓~總之就,~呆呆滯滯又一日
冇心機~今日拿拿聲做完野,4點就放工,之後,就搭車返家,個陣,等左成個鐘差唔多我放工時間先有車搭~
好飽~今朝自己去左食早餐~因為ESTER佢,帶狗出街,冇整早餐~
今日返工時候~諗緊,如果老婆打俾我,我唔聽,,如果佢約我唔去,,睇下佢會點.
當然我都想用番佢今日既態度~對住佢,睇下佢,有咩感覺,頂你呀,
依家剩係妳心情差, 我夠差囉,妖,
唉,我背部~好攰~攰到想死~
唉~總之就心情差爆啦~一係,佢覺得好煩,所以~就發脾氣,總之就,好嬲喇~
好,竟然咁樣,我今個星期唔搵佢,唔聽佢電話~,咁乞人憎既,
屌佢老母
|