尋晚冇打日記,不過今日會打哂兩日既事,
話說尋日,9點50分起身,之後10點幾出門口,尋日11點幾返到公司~做一陣野,做到點幾,
約左文仔係山道M記等,本身想同佢去食河粉,點知= =唉,佢可能太肚餓了,結果佢買左餐食,而我當然衝上去搵佢,
點知原佢係入口個邊角落邊位置坐係度食緊包,= =而我當然去買野食喇,
尋日,大概兩點幾,先行,因為食完野後,同文仔一齊去百佳買野,之後,先去上環接埋桂薇,一齊去我度,
尋日一返到去,就放低野,招待我兩位朋友~,但個陣,我們返屋企前,我地去,超市買蜜糖~點知,冇
後來我們就上番屋企,之後,我們返到去,諗住叫工人去買蜜糖,,點知俾桂薇搵到樽野,所以最後冇買到,
不過有叫工人去買飲品,之後我們係出邊睇番星期個兩套劇,之後,大約,6點15分,就準備落會,會所BBQ~
ESTER叫埋,FEIFEI 落黎食,@@佢食哂雞亦,我朋友只食左幾隻雞亦= =而我食左兩隻= =ON NO
不過唔緊要,見,FEIFEI咁中意食,由佢,我們食左一個鐘到, 一來我們太少人,二來,全因為,我想,對住FEIFEI耐D~
所以~要求,執野,走人,順便同佢一齊行去,返屋企, ~ 之後,我們返到上樓,
打機就打機,唱k還唱K~ 大概,10點半,我就送客,廢事搞咁夜,~
招招待朋友唔係我善長,好多時候~我都理唔到朋友~唉 唔識招待客人,
尋晚YAN~11點幾,WHATSAPP我,佢話有野同我講, 之後我們傾左一個鐘到,
尋晚我唔係幾訓得著,依排,感覺個NOSE~有D作病,時時都想打乞次, 唉~
我尋晚都有VIBER俾媽,見佢SD左老豆個VIDEO,佢= =還水呀,到佢了,
咁遲先還,唉,
今朝一訓醒就10點幾,但因人有三急,之後再訓多陣,之後,又訓唔著,工人又講,FEIFEI會黎,= =唔係掛
人地今日好似係忙一日WO,我記得,佢講過,之後,我12點幾,就食飯,之後食完,就上網睇劇,
睇睇下又眼訓,又訓了,訓到3點幾,先起身, 今日,做過乜,睇電視~ 學日文,英文,之後,又無無聊聊咁,留係屋企
今日都有睇新聞~5點幾,無線,發表香港政府點樣,,安排反市民,同,正市民~叫佢地離門,香港~同MK~呢兩大地方,
因為,今期巴士唔可以正常運作,好多道路阻室交通,要改路,令導學生要暫停上學4日,
灣仔東區, ,要停課幾日,佢地想,示威者,盡快離開現場,依家香港真係亂~,連MK有個女人,被男人,非禮事件,
大家互屌對方~互相殘殺~ 本身,佢地因特首,出黎示威~但後來又有反市市民~佢地覺得,好阻住佢地做生意日常生活~情況下,
就反罵番,示威者,而警方不顧一切~因想為持治安,所以佢地不惜一切用盎方法,去令市民離開 例如摧淚彈~ 同埋,化學既水,傷害佢地`
不過`咁既時世,真係好難激發佢地走,,唉,點都好,香港~咁既田地都唔係第一次,97年亦都同樣地,遊行示威~
BTW~ 香港是我家.我愛香港~但唔會為左呢個問題要出動,出街示威~因危險更大,傷亡更大,
|