|
|
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
| ∥2oo8.1o.31∥ |
分類: 未分類 |
又病番喇._."
哥哥陪我睇醫生...
噢~~..屋企..電腦又壞了.
好耐都無見小奶喇=]
琴日放左學搵佢..
同佢fd去左i-one打幾
之後去食飯~_~
再去左mk88玩
玩完諗住搭車回家嫁喇
佢地陪我等車等到唔耐煩
叫埋我上小奶屋企=.=
中計喇..上左-_-
飲左酒..聽日要番屋企啦真係/___\

!end!
|
發表時間:2008-10-31 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|