嘩!我都好耐冇番黎喇~ 最近大學開始放假,所以我就趁機會同朋友仔一齊去左紐約玩!紐約真系去極都唔厭, 我同我朋友二人一齊攞住張Subway map到處走,去NYU,Time Square, Manhattan, Wall Street, Brooklyn, Broadway,食日本餐,韓國燒烤,OMG~~~ 真系又平又正又好味,唔怪得個個都去佢果度食,果間*大將*仲系下午5點先開門,我哋7點到果度時已經見到D大排長龍,我哋都等左15-20分鐘先有位~下次一定要再去啊!*大將*(Yakitori Taisho)就在--->5 Saint Marks PL (Btw 2nd&3rd Ave), NY~~~如果你哋有機會去NY,一定要去*大將* 啊~
分類: 感食篇(about feeling... |