我都5明點解佢一定要咁樣做,5同佢一定要講一D讽刺,暗示,傷害到人的話先開心嗎? 真令人失望~有咩5可以當面講,要用另一种方法去講,令人難受. 真希望佢能够改下D态度.
我就系因为呢一篇而認識咗一位名叫蔣家明的人,他系一嗰好好的人,他好有趣架,仲SEND咗好多歌俾我添