SPRYGRIL3 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
信,望,愛><
##等你系1盅幸福##
 
 
我 的 資 料

暱稱: ~啊藍~
性別: 女
國家: 其他國家
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
Twins 演唱會
我番黎喇~
有進展
大學一年級生
NY一日游
日 誌 分 類
全部 (155)
><保密篇 (6)
*當日篇* (124)
感食篇(about feeling&eat) (24)
未分類 (1)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 155
留言總數: 111
今日人氣: 8
累積人氣: 5982
RSS Feed
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天
   
好開心啊~~~好耐都冇玩喇!! 愉快
我都好耐冇同阿斌,JESSICA佢哋一齊聚下喇~~~ 今日難得得閒,所以我就JOIN埋佢哋,我哋今日亲自出馬整LOS SANDWICHES^^ 好好食架!!! 我哋平时都會在大廳食嘅,但我見今日嗰嗰都好凍咁,就提議在KITCHEN食,BECAUSE KITCHEN 够WARM,有HEAT嘛!!! 我哋就搬薹,搬凳來圍嗰圈坐來ENJOY我哋整嘅DINNER, AFTER WE FINISH THAT, WE'RE GOING TO PLAY GAMES, 我哋玩估野, 我唔你哋小时候有冇玩我以下所提及的GAMES, 二我哋就玩好耐都冇玩嘅*老鷹捉小雞* *123紅緑燈* *狐狸先生* *老師話* 等等,我哋今日就好似小孩子咁玩到好癲, 跑到喘曬氣,好攰啊~~~ 但真係好好玩,偶然玩下都幾正架^^ 同埋我星期日就去NY喇~~~ 星期一又放假,正啊!!!
分類: *當日篇*
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 SPRYGRIL3 的日誌)


啊蓝 於 2007-11-13 09:21 AM 發表:
thanks you guys to come^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingfung 於 2007-11-12 01:31 AM 發表:
^ ^
美國的朋友仔嘛
我係香港的...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuterri 於 2007-11-11 09:16 PM 發表:
hihi
我也來了嚕~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingfung 於 2007-11-11 01:22 PM 發表:
等我都留個cm先~~其實~你住係邊度架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

等我都留個CM TO YOU先^^
我住在Boston
Posted at 2007-11-11 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SPRYGRIL3 於 2007-11-11 05:47 AM 發表:
我一定會!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iSaAcLiN 於 2007-11-10 11:22 PM 發表:
送你大大cm...
記得回禮牙...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]