今日我一家人一齊去NY参加我哋一嗰親戚的WEDDING PARTY, 我哋一到NY就先去行全NY最大的CHINATOWN, 再去八大道(第三大CHINATOWN), 我哋都買咗唔野架,拎到我手都斷喇=.= 我哋買咗4支酒,幾袋水果,好重啊! 仲有好多野,我去唔係玩,而是做阿四=.= 我哋呢两日就是咁,買咗好多野先BOSTON. 搭4嗰鐘去,4嗰半鐘番俫BOSTON,一番到家真係好,我成嗰人都散曬喇!