今天係我哋學校壹年壹度的Blue&Gold Day,即係我哋今日要着藍色和金色的衫或者有藍色或者有黃色嘅野,好似耳環,手飾,或者染壹些藍色或者黃色,係頭上.我今日就着黃色和藍色衫番學,我覺得我穿得幾好看,幾Q架^^而且我仲影咗好多相,因爲有D人着得好好看,而且我哋學校每壹年到呢個時候都有壹個9,10,11,12年級都要布置壹條走廊,但我沒時間影相,不過都幾好看架^^ 有壹D煙霧,搞笑的東西在果度^^ 我哋今日只要上2堂課就去看我們學校壹年壹度的SHOW,好好看架,我都影咗好多相^^ 我哋呢個SHOW係9,10,11,12年級比賽嘅,但呢嗰唔係重點,重點最好看當然係我哋校長被人扔蛋糕啦(注意:這個項目唔係每年都有,只有今年有), 嘩!超好看,他就是被壹個女學生直接扔到他的臉上,但校長也不蠢,他都整到果嗰女學生都有D蛋糕在臉上^^ 第二次扔時,嗰女學生就用2個蛋糕壹齊啪在校長臉上,而校長都有壹個蛋糕,但慢過果嗰女學生,所以扔不到她^^ 我哋學校全體學生都企起身看,仲停不影相!^^ 之後仲看其他SHOW就結束了,我就同我D朋友影咗D相再壹齊去吃越南麵,幾好食架,然後再回家照顧我表妹,我的朋友都來我家,之後我哋兩個自己看自己D書,到7點多,我哋再出去同壹D人去食PIZZA^^ 嘩!今天真開心,明天就係"THANKSGIVING DAY"(感恩節)
分類: *當日篇* | | |