今日係我哋美國一年一度嘅感恩節,今日我早上同教會D人去飲茶,我再自己去我姨丈家慶祝感恩節,食火雞(每到感恩節必食嘅)之後我就同我D COUSINS一齊玩,玩到我好攰啊!流曬汗咁!今日,令我想番起我在上年嘅今日,我在大風大雨,又勁凍嘅情况下在BEST BUY(賣電器店)外面排隊,排咗8粒鐘,我當时真係好凍,好凍,仲好攰,成身濕曬,好惨啊,但都值得架,俾我買到限量電腦(呢D要排隊攞TICKET先可以買到嘅超抵電腦)之後我都要買好多野,我由9:00P.M - 5:00A.M 我番家後,换好衫再同D朋友去SHOPPING,因爲今日D野係最抵架,咩野都减得好勁,所以D人好早就去MALL SHOPPING喇,我都7點幾就去喇,而今年我就冇去SHOPPING.B/C我好攰. 成日在家休息
分類: *當日篇* | | |