今日當我上Chinese Class果陣时,以爲MATT冇來就有好日子過,原來我估错喇. 佢今日有來,仲蝦我添,點蝦,你哋估唔到喇! 老師叫我哋整嗰Schedule俾佢,仲要係寫中文添,而MATT因爲唔識寫,所以叫我幇手,我幇咗一次之後,就唔想幇. 之後我拒絕佢,我後悔喇,因爲我唔幇佢,所以佢就拎我D NOTEBOOK, FOLDER &AGENDA BOOK去画到花曬, 仲met我,捏我添=.= 我話好痛,佢就覺得好FUNNY咁,學我講野,佢係泰國人(在美國出世) 佢唔係第一次對我咁蓑,佢成日都對我好差,之後就同你講sorry,話" we are best friends, right? or I am your best friend, right?" 我仲試過同complain 老師,但無效,我都要坐佢隔囄=.= 今日我好攰,好眼臐,今日在學校終於搞掂我Spanish Class D 野& Chinese Newspaper D野,仲係第一份咋,我仲有第二份要做,天日交,但我又要等其他人SEND资料俾我先得. 嘩!今日在學笑做咗好多野,但仲未做完. 所以回家後,就臐咗一陣間.
分類: *當日篇* | | |